Gå til innhold

Jenta mi vil ikke spise idag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun gråt i hele går, og var veldig spent i magen men det kom ikke noe særlig luft. Spiste innimellom, men når jeg la - og legger henne til brystet suger hun 2 tak også begynner hun og stortute! Prøvde å gi henne pumpemelk på flaske fra en tid jeg vet hun spiste godt (i tilfelle det var en rar smak på melken) og hun har villig tatt flaske tidligere men med samme resultat. Prøvde også å gi henne på sprøyte men det var også galt.. Hun er tydelig sulten men vil ikke spise. Er heldigvis bare ca 3t siden forrige måltid, men hun bruker å spise ca annenhver til hver 3.t til vanlig.

Hun både tisser og bæsjer..

Tidligere når hun har hatt vondt i magen har det vært så tydelig at det er luftsmerter, og jeg har også klart å roe henne med puppen da, men ikke nå..

Hun er 3 mnd gammel.

Skal en tur til helsesøster kl 12 idag for en liten sjekk..

Noen som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillemann har også vært sånn i perioder..Men jeg tror at de ikke er sultne, så lenge de både tisser og bæsjer godt! Bare prøv igjen senere, hun merker at du stresser over det..må for all del ikke presse puppen i henne, det kan kanskje gjøre vondt verre..

Når jeg vet at lillemann må være sulten, men at han fremdeles ikke vil ta puppen (ser at han er på grensa til overtrøtt), så går jeg litt med ham i armene, synger litt mens jeg lirker fram puppen..Så mens jeg går, får jeg gitt ham puppen..Og da spiser han..så tydelig at de ikke alltid vet sitt eget beste når de er trøtte;) Er sjelden jeg gjør det på denne måten da, kun når det har gått lenge siden siste måltid, og jeg ser at han er trøtt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...