Sussi82 Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Hei! Jeg har noen spm som jeg håper noen kanskje kan svare på. Jeg har hatt urinveisinfeksjon mange ganger før, så det føles ikke ut som om jeg har det nå. Men det kjennes ut som om urinrøret er litt for trang. For når det kjennes ut som om jeg må skikkelig tisse så kommer det ikke "full foss" som det gjorde før, men litt mindre, og jeg tisser mye lengre. Er dette normalt? Noen andre som har det sånn? I tillegg har jeg litt smerter når jeg bøyer meg hvis jeg har litt trang bukse, midt foran på magen, som et lite knip. Har ordna meg litt større bukser nå, men lurer på om det kan være farlig? Har også litt småverking i underlivet fra tid til annen, og verkende smerter på siden av magen, ikke helt i lysken, litt lenger opp. Er det vanlig å ha litt smerter rundt omkring i magen? Er 17 uker på vei. Er kjempe takknemlig om noen kan hjelpe!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Hei! Jeg var hos legen idag med noe som ligner litt. Jeg tror jeg har urinveisinfeksjon men den slår ut på negativ hver gang.Har sendt til dyrking nå bare for sikkerhets skyld. Men uansett så sa legen at det ikke var typiske tegn på uvi de smertene. Jeg har nøykatig samme smerter som du beskriver. Stikking og småsmerter.Men mine blir av og til så kraftige stikk at det gjør utrolig vondt. men så gir det seg igjen. Føler som det er litt betent på en måte til tider. Legen fant ingen ting som tyder på at det er noe galt. Måtte bare vente og se om det endret seg på noen måte. Er ikke ligament smertene heller for de er helt annerledes. Det han sa det kunne være var hovne kjertler der nede. På en måte som hovne mandler, bare i underlivet. Er i uke 16.
nurknr3<3 Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 de stikkende smertene kan være livmorfestene som strekker seg pga at babyen vokser... noen ganger gikk jeg nesten ned for telling når jeg reiste meg fort og brått. hvis du er usikker på om du har urinveis infeksjon kan du være flink å drikke MASSE appelsinjuice et par dager, det er surt for blære og gir dårlig grobunn for bakterier samtidig som du får skylt godt igjennom:) lykke til:)
venter på januar09 Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Dette med tissinga tror jeg er helt normalt, har fått høre at det er sånn "hormontissing". Jeg må fryktelig på do, men som kommer det bare pitte-litt. Jeg tisser også lenge, uten trøkk :-) Av og til må jeg på do igjen allerede før jeg har kommet meg ut av badet. Kanskje litt psykisk også, men det er slitsomt når man skal bort på noe. Jeg kjente de første bevegelse i magen nå for noen dager siden. Synes det føltes som stikking jeg, i allefall ikke sommerfuglvinger! Er forresten 18+4 nå...
Sussi82 Skrevet 13. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2008 Takk for gode svar! Jeg leverte en urinprøve på legesenteret i dag for å slippe å lure. Den var negativ. Regner med at det er normalt å ha litt diverse ubehag. Slår meg ihvertfall til ro med at det ikke er noe å bekymre seg for, så får jeg heller bare gå på do stup i ett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå