Gå til innhold

Tilbake til bleie... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har snuppa på 3 år gått med truse på dagen i 3 uker, men nå er det tilbake til bleie... :( Vært litt opp og ned med do-gåing, men siste helga har hun vesten ikke vært på do i det hele tatt - bare satt seg på huk i en krok for seg selv og gjort det hun skal i trusa isteden for... Ikke interesserti å si fra og det bryr henne visst ikke å gå med våt truse... Hun har vært i barnehagen også, hatt en dag helt uten uhell der, men igår satt hun og bæsjet i buksa i en krok når jeg kom og hentet henne... Hun vet veldig godt at hun gjør noe i buksa, men vil ikke si fra om å gå på do. Nå tror jeg vi tar en pause, slutter å mase på henne en liten stund og begynner på nytt igjen snart. Håper hun blir mer motivert selv, for det er nytteløst når hun ikke er interessert... Hun er flink og tisse/bæsje på potta hvis hun først sitter der, men vil ikke si fra selv... Noen som har hatt liknende perioder - noen som har noen tips? Hun må vel bare "bestemme" seg selv for å ville gå på do... Huff nå trodde jeg det skulle gå fint, men nei... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi brukte klister som motivasjon. Hun fikk ett klister hver gang hun hadde vært på do, som hun kunne lime inn i klisterboken sin. Det funket veldig bra for vår jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...