Gå til innhold

Hvor tidlig kom magen med nr 3?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke vet jeg med nr. tre, men nr. to - som jeg har i magen nå - presser seg frem allerede i sjette uke.. Synes dette er helt rart, jeg, tror nesten det bare er meg som har spist alt for mye!! Men jeg har jo ikke spist mer enn vanlig og magen har aldri stått sånn ut før. Føler meg litt småfeit, og ikke kan jeg vise den begynn-struttende magen til noen heller:(

Så en viss trøst var det, å lese at også din mage kom i uke seks..

;)

• 5 uker senere...

Med nr en kom magen sent, var ikke synlig før i uke 16-18.

Med nr 2 kom magen i uke 10.

Nå er jeg ca 7-8 uker på vei, men har ikke kommet noen mage enda, og håper den venter en god stund til med å komme, for jeg er arbeidsledig, og har derfor litt hastverk med å finne jobb før magen synes... :S

Her kom magen med en gang! Enda fortere enn med nr to.. jeg er nå i uke 11 og bruker mammaklær allerede.. pakka vekk buksene mine for 3 uker siden, hvertfall! jeg var hos legen for å skjekke om det kanskje kunne være flere der inne, siden alle sier jeg er enorm! :P takk for den liksom.. en hun sier at der er fordi magen ikke er i 100 igjen etter siste svangerskapene.. det er hormoner som gjør det.. , det og litt slappe magemuskler.. Noe vi ikke kan styre.. Så jeg får bare svelge alle komentarer om diger mage osv.. og kose meg med at jeg er normal, tross alt! :P Jeg er tross alt heldig som venter nr 3. så kan vel ikke klage over en tidlig stor mage:P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...