Gå til innhold

Fler som er lei?

Anbefalte innlegg

Flere enn meg som allerede er drit lei av å være gravid? Jeg har ikke de største plagene akkuratt, litt bekkenløsning og sover dårlig, men likevel er det bare plagsomt å være ¨gravid.

Føler meg tjukk, selv om jeg egentlig ikke har gått opp i vekt, er lei av å tenke gjennom hva jeg spiser og drikker og hater å høre "så heldig du er som er gravid" HELDIG!?!

Makan!

Ja, ja, jeg vet, jeg har ikke så mye å klage på i forhold til mange andre...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138433897-fler-som-er-lei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, er vel ikke akkurat lei, men det ble ikke helt som jeg hadde tenkt heller:)

Sliten og trøtt hele tiden, vondt i magen og spyr hver gang jeg gjør noe som gjør at jeg blir sliten.

Litt sprøtt å sitte og spise, reise seg og gå og spy og tilbake til bordet for å spise opp resten av maten...

Gleder meg til bebbisen kommer, og til jeg skal kjenne liv eterhvert, men jeg er helt klart en av de som ikke synes det er heeeeeeeeeeeelt fantastiiiiiiiiiisk og være gravid.

Vi får trøste oss med at vi har mye bra å se fram til:)

Lykke til videre!!!

Er lei stor mage som er i veien, lei av å må få hjelp til å få på sokker og sko (om jeg i det hele tatt får på sko på bena så store og hovne de er), lei av å stå opp fire ganger om natten for å gå på do, lei av å kun få til å ligge på ryggen, lei av alle kiloene som har kommet på (er knapt halvveis og har gått opp 8 kg), lei av å ikke kunne spise hva jeg vil, lei av å være konstant trøtt, lei av å høre "men du har jo ønsket dette så lenge", og lei av å lese alle artikler som omtaler graviditeten som "40 magiske uker".... Hvor er magien?...

nå ble jeg så lettet! hadde tenk å lege en liten "klage spalte" men noen har begynt før meg.

Før har jeg alltid gledet meg veldig til å bli gravid, men nå når jeg er det føler jeg meg sett og slett skikkelig deprimert, og veldig usikker på hele greia. Jeg er ikke meg selv om dagen, jeg kjefter på min stakkars samboer for ingenting, mye han gjør irriterer meg grenseløst, helt dustete ting blir jeg rasende for! samtidig så trives jeg ikke i kroppen min i det hele tatt. jeg er 18+5 uker på vei, ikke synlig i det hele tatt, føler meg rett og slett feit uten å kunne gjøre noe med det, jeg har alltid vær naturlig slank ved å være bevisst på å spise riktig. å nå føler jeg meg "fanget" i en kropp som ikke er min og det er veldig ubehagelig.

så hadde jeg virkelig gledet meg til å dra på UL i dag, jeg var helt klar for å vite kjønnet, men tror du den røveren ville vise seg frem eller? neida den knep igjen alt den var god for! takk for den ene lille oppturen jeg trengte nå lissom.... virker som jeg ikke skal kunne glede meg over å bli gravid, og ingen "skjønner" plagene man har med å være gravid når det ikke syns... håper jeg snart ser litt lysere på ting hvis ikke blir dette et laaangt svangerskap:(

og jeg er helt enig i HECL hvor er den MAGIEN??????

Hej

jeg er sliten av det å, mest fordi alle spør. hvor langt er du, navn osv

dem spør hver gang dm ser meg. ikke har jeg fått mage eller noe. Mennesker jeg ikke har sett på 100år kommer å skal liksom bry seg..

Desuten er det så mye goood mat jeg går glipp av.

Jeg har aldri hvert fast røyker, men det suger azz, bare fordi jeg ikke kan.

Engergi drik er det verste... =( har så lyst på....

Annonse

Er i uke 20 nu, men kan ikke si at jeg e lei. Joda jeg er sur og gretten, og sjlv om samboern min får unngjelde, så syns æ det e verst før lille jenta mi på 3. Har ikke like mye energi tel henne nå... Men gjør så godt jeg kan. Og joda d er masse go mat man går glipp av, men d skal jeg stappe i meg i masse vis når lille vidundere er kommet til verden. Og ja man føler seg tykk! Men...hå...jeg blir tykkere! NEI jenter tenk positivt. Absolutt alle plager er verd det! :-) Å være gravid er vidunderlig. Tenk å få bære frem et helt nytt og enestående vidunderlig lite menneske. Nyt det, det er ikke alle som får den sjansen!

jeg er og lei, lei, lei!...og såå lenge vi har igjen a!

Hormonella De`Vil her i gården ass...

..blir helt deppa av å ikke ha nooe energi, vondt i hue og rett og slett føle seg shitty...magen er ikke særlig synlig enda, jaffal ikke den fine gravid magen..mer sånn halvfeit mage på meg nå...og som ei annen skrev og, føler jeg har lagt på meg uten at det er på magen liksom...

burde føle meg heldig og jeg gjør jo det også, men det er ganske slitsomt til tider...

nå begynner fadderuka på skolen snart og, med masse festligheter og fyll...imens jeg må bare sitte der med cola zeroen min, og grillmatmagen min:P...

..mye syting her, men så deilig det er å få lov til det en gang iblant og da! -selv de heldigste har det kjipt noen ganger:)

hang in there girls :P

Ååå,det er så godt å høre at det er fler som føler det akkurat sånn som meg:)

Jeg har heller ikke gått så mye opp i vekt,men føler meg halvfeit og ekkel. Rett og slett kronisk oppblåst! Og selvfølgelig skikkelig deilig...hehe!

I stede for å skrive akkurat det samme som dere andre sier jeg heller;jeg føler med dere:)

Skjønner dere alle så godt!!!

Er i uke 20 jeg også, men er lykkelig & fornøyd med mitt tredje svangerskap.. Jo da, er trøtt, sliten og lei, men, herregud hvor fantastisk d skal bli når vidunderet endelig vil ut:-)

Føler meg til tider som ei feit ku, men heldigvis, den flotte gravidmagen er ikke langt unna:-)

Stå på jenter, alt slitet & alle negative tanker er så absolutt verdt d til slutt... Og 40 uker er vel ikke all verden i forhold til et langt liv vel???

Tenk positivt, gled dere over hva som kommer:-)

Lykke til...

Det er noko med årstida også. Ikkje særleg lekkert å gå i bikini og lite kle når ein føler seg småfeit. 1.gongen var eg "småfeit" om vinteren- og gravid om våren og sommaren. Det var betre, for då var det synleg gravidmage når sommarhabitten skulle finnast fram. No vert den fine gravidmagen synleg om vinteren- og kven ser den då???

Men bortsett frå at eg føler meg feit- har eg det bra:-)

Helt enig med ALT dere har skrevet ovenfor, kjenner meg igjen i nøyaktig ALT...! Kunne sikkert skrevet side opp og side ned om kor tungt å trasig det til tider er, MEN trøsta får være at det blir bedre igjen... (de mnd i midten e jo ganske fin da)før det blir verre igjen(siste 1-2 mnd e tung å slitsom igjen) å så blir det enda litt verre(fødselen,er fin men tung) å tilslutt mye mye bedre igjen når babyen er født .....:))) Å så kommer nattevåkinga igjen men det tar vi i januar!!... Livet er hærlig jenter, og godt at vi kan syte å klage litt hær da;)))) Syntes synd på min elskede når jeg raser som værst, elsker han jo trossalt nokka så sinnsykt, han er bare helt hærlig! Høsten og førjulstia går jo så fort så før vi vet ordet av det er det januar og fødetid:::))))) Jippi

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...