Nullenusken Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Vi holder på med en pergokur, og er nå på dag 14 i syklusen. Vi har hatt sex hver dag siden dag 10, unntatt i går kveld for da hadde jeg fryktelig hodeverk... Kan jeg ha ødelagt alt nå? Kan vi ha unngått å ha sex på akkurat el-dagen? Syklusene mine varierer fra 25-28 dager. Har el hver mnd, men har pergo for å forsterke.... Er skikkelig bekymret i dag for at vi har spolert denne månedens sjanser nå...
VilsågjernehaBIM Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Langt ifra. Sædceller overlever i 5 dager i magen din, og faktisk så anbefaler enkelte gyn å bare ha sex annenhver dag, og ikke hver. (dette er forskjellig) Dette fordi hver dag/kvantitet gir størrre sjanse på sin måte, mens annenhver dag gir sterkere svømmere/kvalitet.
lindynatt Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Man må ikke ha sex hver dag, pass godt på ellers blir sex kjedelig fordi det er plikt... Det ble det for oss etter en del forsøk med hormonsprøyter, det var en lettelse å til slutt få en inseminasjon, vi mente begge at sex v ar begynt å bli kjedelig og en rutine...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå