Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Selv om dette er mitt 7. forsøk, så er det noe som ikke stemmer. Er veldigt "distre" fortiden. Kan kansje glemme hva slags medisin jeg har tatt. For det er så mye som jeg skal ta på dette forsøket. Spray 3x dagligt, puregon 1x dagligt, fragmin1x dagligt og abylE 1x dagligt.

Er det flere som bruker så masse medisin på et forsøk??? På dei 6 andre forsøka gikk jeg på spray 3x dagligt frem til sprøyte start, mens nå skulle jeg fortsette å spraye 3x dagligt mens jeg gikk på sprøyter også. Noen flere som gjør det??

Har ikke den helt store troen på dette forsøket. Føler liksom at hodet ikke er med på det som skjer i kroppen min. Merker at jeg ikke ofrer dette forsøket en eneste tanke. Er liksom som om dette er blitt en form for jobb.

Eller kansje det er alle medisinene som gjør meg distre??

Hva tror dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver at du ikke ofrer forsøket en tanke. Jeg tror dette er grunnen til at du er distré. Du distanserer deg fra det? Kanskje en form for forsvarsmekanisme?

Når det gjelder spray og sprøyter, så trodde jeg det var vanlig å spraye i sprøyteperioden også? Gjorde ikke du det på de andre forsøkene?

Lykke til iallfall.. Er det noen som fortjener klaff nå, så må det være deg!

Skrevet

Hei Nøtt.

Jo har spraya på dei andre forsøka også i sprøyte perioden, men da kun 2x dagligt. Kutta ut sprayen kl 15 da, men ikke denne gangen.

Har fått et tips o å bruke slim løsende hostesaft fra uttaks dagen til 5-6 dager etter innsetning. Er det noen som har troa på det???

Kjenner at jeg tar i mot alle tips jeg kan få

Lykke til alle, og håper på masse tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...