Mille38 Skrevet 16. september 2008 Forfatter #101 Skrevet 16. september 2008 Hei *sommer*, dette var veldig leit å lese. Hvordan har du det? jeg er selv på rugedag 8, og er ikke så positiv, men får vel bare vente å se....det er en påkjenning å holde på med denne prosessen. Stor klem til deg fra meg:)
Kanskje i år? Skrevet 16. september 2008 #102 Skrevet 16. september 2008 Vet hvor skuffet du er nå *sommer*............forferdelig trist dette her. Her er det lite håp - har spottet litt(brunlig utflod, sorry detaljer), så mensen er nok like rundt hjørnet. Har grått litt og mannen vet ikke helt hvordan han kan trøste stakkar....ikke greit for ham heller. Men vi satser på nytt forsøk så fort det lar seg gjøre. Vet ikke hvor mange mens imellom forsøkene Aleris praktiserer - så må forhøre meg med dem - håper veldig at vi rekker før jul. Heier veldig på dere som forsatt er rugere og skal teste snart!
*sommer* Skrevet 16. september 2008 #103 Skrevet 16. september 2008 Huff ja ganske slitsomt dette her og må si det har vært en litt tøff og slitsom dag på jobben (alle prater selvfølgelig om henting og bringing av barn i barehage og hvor slitsomt det er...) Samboeren min snakket med Aleris i dag så jeg skal inn å ta blodprøve i morgen tidlig for sikkerhets skyld. Jeg håper også å rekke et forsøk før jul, men føst skal jeg ha to lange uker med høstferie :-) Kanskje i år eller noen av dere handre: har dere vært inne på tanker med Hatching i Danmark? De sier jo at sjansen for å lykkes er større?! Lykke til resten av dere i uke 36 gjengen.
donald Skrevet 16. september 2008 #104 Skrevet 16. september 2008 Hei jenter, Trist å høre fra sommer og kanskje i år. Det er jo ikke 100% sikkert enda, men utrolig kjipt. Jeg har hatt superhektiske dager på jobb og privat siden innsetting, og på en måte har det vært til hjelp. I tillegg har sambo vært en uke borte, og da har han sluppet unna mine opp og nedturer i humøret. I helga svinget jeg fra optimisme og pessimisme om hverandre. Har fortsatt ømme pupper og en del menssmerter. Føles som en demning som er i anmarsj. Er på dag 13, og har ikke tørt å teste enda....Ble ferdig med siste chrinone idag tidlig, men har kjøpt ny pakke og kommer til å bruke den litt til...Er ikke til å holde ut.
Grom-jinta Skrevet 17. september 2008 #105 Skrevet 17. september 2008 God morgen jenter! Må bare si jeg syns det var utrolig trist lesning om *sommer* og kanskje i år... Men som donald skriver så er det jo faktisk ikke 100% sikkert enda. Så det er fortsatt håp! Selv må jeg si jeg er litt pessimist. Er på rugedag 11, føler meg overhodet ikke gravid, og nå er menssmertene tilbake, så den er vel rett rundt hjørnet... Har ikke tørt å teste enda jeg heller. Gruer meg veldig til det. Skal ikke ta bp før på mandag, så uka kan bli lang... Mille38 og Kine71: Hvordan går det med dere? Ønsker dere alle en fin onsdag! *klem*
*sommer* Skrevet 17. september 2008 #106 Skrevet 17. september 2008 Hei jenter Som sagt testet jeg negativt på dag 13, men var og tok blodprøve i dag (dag 14). De regnet ikke med at den var positiv, men jeg må være sikker i og med at jeg skal ut å reise og må ta vaksiner. Ser litt lysere på livet i dag og har bestemt oss for en pakke på 3 forsøk hos Aleris. NB! (Mensen har jo ikke kommet enda..) Var foresten inne på tanken med Danmark hvor det gjør hatching..... de har jo gode resultater med det..hmmm Lykke til til dere andre som snart skal teste. Ha en fortsatt god onsdag :-)
*sommer* Skrevet 17. september 2008 #107 Skrevet 17. september 2008 Da var håpet ute for min del. Fikk svar på blodprøvene i sted og den var negativ den også :-( Vet ikke om jeg rekker nytt forsøk før jul. Vaksinene jeg skal ta før ferien måtte gå ut av kroppen før neste forsøk. Bedre lykke til resten av dere :-) Hmm tror kanskje jeg skal ta et glass vin i dag..
Mille38 Skrevet 17. september 2008 Forfatter #108 Skrevet 17. september 2008 Hei jenter, huff *sommer*, det var ikke kjekt. Fikk du ett egg på frys? Jeg har hatt en merkelig dag. Begynte med en liten blødning i går kveld. Regnet med at mensen kom. Men i dag tidlig hadde det stoppet opp. Jeg tok en test, og den var svakt positiv.....men jeg klarer ikke glede meg pga blødningen. I dag har det kommet litt rødlig utflod nåå i ettermiddag blandet med progestan. Og de ømme puppene forsvant plutselig. Får bare ta en ny test i morgen, og håpe på det ikke kommer mer blod. Psykisk terror??? JA! Kine, har du kommet tilbake fra kurs? Dere andre da? Klem fra meg
Kine71 Skrevet 17. september 2008 #109 Skrevet 17. september 2008 Heisann jenter! Nå er jeg tilbake. Spent som jeg var på å se hvordan det gikk med dere. Sommer: Det var trist å lese at blodprøven var negativ. Jeg er utrolig glad på dine vegne at du faktisk klarer å se frem til neste forsøk, du er sterk! Godt med en ferietur da, kjekt å ha noe og se frem til! Kanskje i år?: Hvordan er det med deg? Er du sikker på at dette ikke blir noe av. Jeg håååååper fortsatt for deg. Donald: Godt gjordt å ikke teste på rugedag 13!!!! Skal du teste i morgen? Mille: Så flott med en svakt positiv test, hvilken dag er du på??? Jeg xxxx fingrene for at den blødningen holder seg borte altså. Grom-jinta: Nå husker jeg ikke hvilken dag du er på, men lykke til med test!!!! Jeg måtte teste i dag, rugedag 12: NEGATIV! Vet at alt håp ikke er ute, men har på følelsen av at dette ikke går. Begynner selv å tenke plan B. Bruke fryse-egg eller gå for nytt fersk-forsøk, kanskje i Danmark? Onsdagsklem
Mille38 Skrevet 17. september 2008 Forfatter #110 Skrevet 17. september 2008 Hei Kine, har hatt endel rødlig utflod nå i kveld, og mye murringer, så det spørs vel om det holder seg der inne:( Jeg er på rugedag 9 i dag. Håper det var for tidlig å teste for deg da. Har du noen symptomer? Klem
*sommer* Skrevet 17. september 2008 #111 Skrevet 17. september 2008 Ååå jeg krysser fingrene for positivt resultat for deg Mille38, det må jo gå bra med noen i uke 36! Håper du testet for tidlig Kine71 og at du kan juble om et par dager. Hos meg har fortsatt ikke mens kommet, men slutter å ta kapsler i dag. Jeg sitter og surfer på Assisted Hartching i Danmark. Føler at jeg har mer lyst til 3 forsøk med det enn 3 i norge og deretter til Danmark. Håper det går bra med dere som ikke har tetet enda eller ikke har tatt blodprøve og bedre lykke til oss andre ved neste forsøk :-)
Alvepia *happy mum* Skrevet 17. september 2008 #112 Skrevet 17. september 2008 Hei jenter... jeg tilhører uke 36, å er ganske så gravid på første frys forsøk Testet positiv siden rugedag 6 Neste spørsmål er om det er 1 eller 2 i magen ? Blodprøven skal takes neste tirsdag den 23 spennende... vet ikke hvorfor jeg skulle vente 3 uker etter innsett denne gangen med blodprøven da... litt løst å ta den i morra:P hehe
donald Skrevet 18. september 2008 #113 Skrevet 18. september 2008 Herre gud jenter, jeg er gravid!!!!!!!!! Klarte å holde meg helt til rugedag 15.
Mille38 Skrevet 18. september 2008 Forfatter #114 Skrevet 18. september 2008 Gratulerer Alvepia, og donald:) Selv har jeg og fått positiv test for andre dag på rad. Er kun på rugedag 10. Skal ikke ta blodprøve før på mandag da. Klem
donald Skrevet 18. september 2008 #115 Skrevet 18. september 2008 Masse gratulasjoner til Alvepia også. Er så godt å vite at det er noen av oss om har lykkes. Det betyr jo at noen kan være heldige i neste runde, men for all del synes det er veldig leit for dere som har testet negativt. Jeg kommer ikke til å ta blodprøve. Testen er tydelig nok for meg. Reiser til Italia på en uke ferie neste uke, og håper virkelig ikke at flyturen skal ha noen negativ effekt. Det blir iallefall dobbel feiring av min manns bursdag neste lørdag. Nå får jeg ringe til sykehuset å få avtalt UL, også skal jeg fortsette med akupunktur en stund til, mine vitaminpiller ++++
Kine71 Skrevet 18. september 2008 #116 Skrevet 18. september 2008 Gratulerer donald, mille og alvepia! Dette er fantastiske nyheter. JIPPI:0) Jeg gleder meg på deres vegne! Jeg testet i dag igjen. Ikke morgenurin, men litt utpå dagen: NEGATIV. Tror ikke dette går altså. Har menssmerter ög når jeg var på do kom det rosa crinonerester og litt gammelt blod! Virker som det ikke blir min tur denne gang, men sånn er livet. Jeg er selv inne på tanken om nordica og assisted hatching, men får ta stilling til det når mensen kommer, har jo et ørlite håp igjen....
Kine71 Skrevet 19. september 2008 #117 Skrevet 19. september 2008 Heisann jenter! Her er håpet definitivt ute: Jeg BLØR. Føler med dere sommer og kanskje i år, dette er ikke gøy;0( Gleder meg til mannen kommer hjem i kveld, så får vi diskutere løpet videre. Har jo faktisk 3 egg i fryseren, må tenke på det positive oppi alt..... Lykke til dere gravide, dere gir oss bandre håp også! GOD HELG!
Kanskje i år? Skrevet 19. september 2008 #118 Skrevet 19. september 2008 Så synd *sommer* og Kine71......Her er det også over og ut - tok ny test på dag 14 som var like negativt. Mensen startet for fullt samme dag, så da er det å se frem til neste forsøk. Har time hos legen igjen i begynnelsen av oktober for en ettersamtale, og for å planlegge når vi kan starte igjen. Veldig slitsomt dette her, men kan ikke gi oss heller!! Gratulerer med positive tester donald, mille og alvepia!! Ønsker dere lykke til
donald Skrevet 19. september 2008 #119 Skrevet 19. september 2008 Det var trist å høre. Føler med dere selv om jeg er glad på mine vegne denne gang. Nå har dere fått endelig bekreftele og da må dere begynne å se fremover. Slå ut håret i helga og lev litt usunnt hvis dere klarer.
Kine71 Skrevet 19. september 2008 #120 Skrevet 19. september 2008 Heisann! Donald jeg hører på deg jeg. Drikker et glass vin eller to og røyker, noe jeg ikke gjør til vanlig! Ringte til klinikken og spurte om jeg kunne få ferskt forsøk uten og ta fryse-eggene, men de måtte diskutere det. Vi får se! Går det bra med deg Mille? Enn du grom-jinta? God helg jenter:0)
Mille38 Skrevet 19. september 2008 Forfatter #121 Skrevet 19. september 2008 Hei Kine, leit å høre at du testet negativt. Det var ditt andre forsøk ikke sant? Her går det som i en berg og dal bane.....hadde jo en liten blødning tirsdag, som ga seg. Positiv test onsdag, torsdag, og i dag. Men så startet blødningen igjen. Blødd litt i hele dag. Ikke som en mensblødning. Mindre, men det er blod. Ja, så nå sitter jeg her da å lurer på hva som skjer. Lurer på om jeg har mistet. Blodprøve på mandag. Så det blir en laaang helg tror jeg. klem fra en nervøs Mille:)
Grom-jinta Skrevet 20. september 2008 #122 Skrevet 20. september 2008 Hei jenter! Det var trist å høre Kine71! Hadde virkelig håpet at flere i uke 36 gjengen skulle få et positivt resultat! Men gratulerer til deg Mille38! Jeg har også testet positivt (på dag 14), men blør ganske mye, så ser ikke veldig lyst på dette. Har ikke jublet så veldig akkurat. Skal ta bp på mandag, så da får jeg det ut av verden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå