Kine71 Skrevet 4. september 2008 #51 Skrevet 4. september 2008 Heisann! Så flott resultat grom-jinta:0) De ringte fra sykehuset. 6 er befruktet og ser bra ut!!! Nå holder jeg nesten pusten i spenning.... Hun på laben lovte å ringe meg i morgen kl 9 uansett, sa jeg ikke klarte å gå å vente i morgen formiddag på om de kanskje kom til å ringe å si det ikke blir noe av. Hun hadde forståelse for det siden det gikk til H forrige gang. Det bare må bli positive resultat av denne gjengen her altså! Mille: Lykke til med uttak i morgen:0)
Grom-jinta Skrevet 4. september 2008 #52 Skrevet 4. september 2008 Så utrolig bra Kine71! Dette MÅ jo bare gå veien! Men denne spenningen er nesten litt i overkant av hva man har godt av... Skal krysse alt jeg har for deg! Masse lykke til i morgen Mille38!
Kine71 Skrevet 4. september 2008 #53 Skrevet 4. september 2008 Grom-jinta: Takk sååååååååååå mye for lykkeønsker! Jeg krysser fingrene for deg og xxxxxxxxxx Vi oppdaterer i morgen. Jeg skal ha middagsbeøk og skal spandere på meg et glass vin:0)
Grom-jinta Skrevet 5. september 2008 #54 Skrevet 5. september 2008 Hei Kine71! Koste du deg med god mat og vin i går? Det var i såfall velfortjent! Blir spennende å høre hvordan innsettingen din gikk i dag! De ringte fra klinikken for en time siden, og 9 av mine 11 egg hadde blitt befruktet! Er strålende fornøyd! Er jo over all forventning...
Grom-jinta Skrevet 5. september 2008 #55 Skrevet 5. september 2008 Mille38: Hvordan gikk uttaket ditt i dag? *spent*
Mille38 Skrevet 5. september 2008 Forfatter #56 Skrevet 5. september 2008 Hei jenter, takk for lykkeønskninger:) Da er jeg hjemme igjen fra uttak. Fikk 2 egg ut. Det var 100 % det sa legen, og mente vi måtte være fornøyd. Blir spennende i moren om de har blitt befruktet!! Sommer: fantastisk resultat for deg da, med to inn av tre. Og dere andre er jo noen gode rugehøner med bra med egg:) Kine: fikk du satt inn i dag? Grom.jinta: 9 av 11 var jo og fantastisk. Når skal du sette inn da? Kelm til dere søte jenter. Nå må vi bare krysse fingrene for at dette går veien vår!!!
Kanskje i år? Skrevet 5. september 2008 #57 Skrevet 5. september 2008 Gratulerer med uttak Mille! Lykke til med innsetting om noen dager til dere som skal det snart. Her går det bra - rugedag 2 - bedre i magen etter uttak - var ganske øm og støl hvis man kan si det på den måten. Gikk en halv times sakte gåtur på tredemølla i går. Hjalp litt tror jeg. Hvordan er det med dere andre?
Silje & prinsen<3 Skrevet 5. september 2008 #58 Skrevet 5. september 2008 Hei.. Hører vel til her i uke 36 gjengen ) Fikk satt inn 1 5-delt fryseegg på mandag.. Er i dag på rugedag 4..... Føler meg mye bedre denne gangen, da eg slapp uttak.. Krysser fingrer og tær for at det fester seg... Lykke til med rugingen dere andre:o) Håper vi alle blir gravide !!!!!
Kine71 Skrevet 5. september 2008 #59 Skrevet 5. september 2008 Heia jenter! Det ble god mat og vin i går ja! I dag innsett av et flott 4-delt og 3 4-delte på frys...... Herregud det var mere enn jeg turde håpe på. Grom-jinta: Flott antall befruktede egg, innsett i morgen? i så fall lykke til. Mille: Jeg krysser fingrene for dine 2 gull-egg. Ja vi satser på graviditet for hele uke 36-gjengen:0) GOD HELG
Mille38 Skrevet 6. september 2008 Forfatter #60 Skrevet 6. september 2008 Heisann, fikk akkurat telefon fra sykehuset. Av de to eggene vi hadde så hadde det ene allerede begynt å dele seg da de kom i dag tidlig, å da kunne de ikke bruke det så lenge de ikke hadde sett at det var blitt befruktet...noen som har hørt om det før? Det andre var blitt befruktet, og de skulle ringe igjen i morgen for å gi beskjed om det hadde delt seg. Ganske nervepirrende dette her!! Hvordan går det med dere andre? Klem fra meg
Grom-jinta Skrevet 6. september 2008 #61 Skrevet 6. september 2008 Kine71: Jøss! Det var jo utrolig bra! Må si jeg har en god følelse... Er formen bra? Mille38: Jeg skal krysse alt jeg har for gullegget ditt! Det MÅ jo bare dele seg som det skal... Nå er i hvertfall jeg den lykkelige ruger av et firedelt og et todelt egg! Fikk til og med tre dodelte egg på frys, så er superfornøyd! Hadde visst en "premie-slimhinne" sa han. Nå må vi se til å levere positive tester om en to ukers tid alle sammen!
Kine71 Skrevet 6. september 2008 #62 Skrevet 6. september 2008 Heisann! Her er formen bra, men veldig sugen på snus da!!!! Mille: Jeg skjønte ikke det der med at de måtte se at det var befruktet egget før deling, men vi kan jo ikke nok om disse celle-greiene! Håper det ene egget ditt blir et perfekt et til innsett da:0) Grom-jinta: Grattis som ruger, det blir noen spennende uker dette. Masse klemmer
*sommer* Skrevet 6. september 2008 #63 Skrevet 6. september 2008 Hei jenter Mille - er litt usikker på hva de mente med at det allerede hadde delt seg, men de kan tydeligvis se dette når det har gått lenger tid. Vet ikke om det er en kjerne de ser etter kanskje...? Så flott at du fikk så mange gode egg Kine og grattis som ruger. Jeg er på rugedag 3 og merker overhodet ingenting. Har selvfølgelig vært forkjøla siden uttaket, men heldigvis ikke så mye feber. Hostet en del, men legen sier at det ikke har noe betydning. Lykke til med ruging alle sammen.
Kine71 Skrevet 7. september 2008 #64 Skrevet 7. september 2008 Heisann jenter! Har du satt inn egg Mille? Jeg har litt vondt i magen jeg, liksom i blæra/livmora, akkurat over skambeinet, hvis dere skjønner. Hatt det egentlig siden innsett fredag. Er sikkert normalt og går over. Noen som har opplevd dette? Ja lykke til som rugere hele gjengen!
Mille38 Skrevet 7. september 2008 Forfatter #65 Skrevet 7. september 2008 Hei KIne, sitter å venter på den nervepirrende tlf fra laboratoriet hvor de skal fortelle meg hvordan det går med egget......blir ikke innsett før i morgen uansett. Vet ikke hva det er det du har fått i magen. men du må jo følge med det. Hvordan går det med snusen da? Jeg sliter med det samme som deg:)
*sommer* Skrevet 7. september 2008 #66 Skrevet 7. september 2008 Hei Har du fortsatt vondt Kine71? Jeg har ikke merket stort annet enn stikking når jeg gikk turer de to første dagene. Etter det har jeg jo stort sett ligget på sofaen med forkjølelse. Tror uansett det er normalt å kjenne litt uten at det er noe fare. Blir skikkelig spennende å høre hvordan det går med eggene dine Mille38. Krysser fingrene for at alle har delt seg slik de skal. God søndag :-)
Mille38 Skrevet 7. september 2008 Forfatter #67 Skrevet 7. september 2008 Huff, så kom telefonen fra sykehuset. Det ene egget som var igjen hadde ikke delt seg som det skulle. Så det ble ikke noe av de 2 eggene jeg hadde. Vi avtalte at de skulle tine det ene egget jeg har på frys fra forrige forsøk, og hvis det overlever blir det innsett i morgen. Får tlf fra sykehuset igjen i morgen tidlig. Lei meg nå, har vært noen nervepirrende dager. Klem
Grom-jinta Skrevet 7. september 2008 #68 Skrevet 7. september 2008 Nei nei nei... Det var da ikke en sånn telefon du skulle få! Huff, dette var trist syns jeg... Hadde virkelig troen på at dette var gullegget! Syns du er tøff jeg, du har vært igjennom veldig mye... Da må vi bare krysse fingre og tær for det egget som skal tine og kose seg til i morgen! *tenker på deg* Klem...
Kine71 Skrevet 7. september 2008 #69 Skrevet 7. september 2008 Heisann! Å nei Mille, det var ikke noe kjekt. Nå krysser vi alt for fryse egget ditt! Jeg har vært ute og gått en lang tur i skogen, det var deilig. Men har noen slags mensmurring bortimot konstant, men man må vel regne med å kjenne noe både her og der. Jeg må innrømme Mille at jeg tok 2 snus i går og 2 i dag, men det er en betydelig nedgang fra hva jeg egentlig bruker, så hvis jeg må så skal jeg klare å slutte helt. God bedring med forkjølelsen da sommer, du får bare ta det helt med ro og ruge i vei. Ja nå sender jeg deg tanker Mille, det er tøfft å vente på telefon fra laben sånn som du gjør, jeg xxxxxxxxxxx som saagt alt jeg kan!!!!
Mille38 Skrevet 7. september 2008 Forfatter #70 Skrevet 7. september 2008 Takk søte jenter:) Dere er gode å ha!!
donald Skrevet 7. september 2008 #71 Skrevet 7. september 2008 Tvi tvi til Mille38! Skjønner godt du er nervøs for morgendagen. Det får gå som det går sier jeg til meg selv. Etter uttak er det ikke så mye en kan få gjort fra eller til. Jeg er på rugedag 4 og kjente en del kramper i magen idag tidlig, kanskje det er festesmerter...Helgen har gått fort unna uten for mye grubling. Har hatt storinnrykk med overnattingsgjester hele helga og det fikk meg faktisk til å tenke på andre ting, litt iallefall. Ellers gruer litt for jobb i morgen. Må levere sykemeldingen for de tre dagene, og der har sykehuset klart å stemple den med "seksjon for barnløshet", utrolig tankeløst som om det ikke er stress nok som det er med alle dårlige unnskyldninger. Rart å lese at veldig mange av oss har fått ganske likt resultat med 2 inn og ingen på frys. Lykke til med neste uke jenter!!
Mille38 Skrevet 8. september 2008 Forfatter #72 Skrevet 8. september 2008 Hei jenter, en liten oppdatering fra meg. De ringte akkurat fra laben, og fryseegget hadde overlevs opptiningen å så veldig fint ut:) Skal sette inn i dag 11.15. Det var en lettelse! Klem
*sommer* Skrevet 8. september 2008 #73 Skrevet 8. september 2008 Hei Å så flott Mille38, det er jo helt fantastisk. Du fortjener virkelig et gullegg etter de nedturene du har hatt. Lykke lykke til med innsetting om om en liten halv time :-)
Kanskje i år? Skrevet 8. september 2008 #74 Skrevet 8. september 2008 Så flott Mille!! For en påkjenning for deg å måtte gå å vente sånn uten å helt vite hva det ble til. Tenk at egget overlevde! Dette MÅ bare være gullegget - sterk og bestemt Lykke til!
Kine71 Skrevet 8. september 2008 #75 Skrevet 8. september 2008 Så bra Mille, godt å høre.Grattis som ruger nå da:0) Jeg er enig i at det må være gullegget ditt:0) Magen min er som en ballong, rugedag 3 og ser ut som jeg er 35 uker på vei! Tok en urinstix i dag for å se om jeg har urinveisinf, har jo vondt når jeg tisser, men det ble bare 2+ på proteiner, hva det nå enn skal bety! Har også fått vondt på høyre side av magen. Jeg kan vel ikke bli overstimulert etter innsett, og med bare 12 egg?? Nei jeg får prøve å slappe av og ringe klinikken i morgen om det er like ille!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå