*sommer* Skrevet 9. september 2008 #76 Skrevet 9. september 2008 Kine71, det kan ikke være progrestronen du reagerer på da? Det var en annen som hadde innlegg om det samme som deg (urinveisinfeksjon), men husker ikke hvem det var. Håper det gir seg.
Kine71 Skrevet 9. september 2008 #77 Skrevet 9. september 2008 Heisann! Takk for meldingen sommer, jeg skal lete litt og se om jeg finner det! Er ikke så lett å vite hva som er normalt og ikke når det er første gang man går igjennom dette! Takk og lov for denne siden:0) Jeg er ikke bedre ennå, skulle ringe i morgen om det var det samme, da skulle jeg få komme inn!
*sommer* Skrevet 9. september 2008 #78 Skrevet 9. september 2008 Huff ikke bra. Lag et innlegg hvor du spør om det. Sikkert noen som har opplevd det samme og kan svare deg. Så slipper du å lure :-/
Kanskje i år? Skrevet 10. september 2008 #80 Skrevet 10. september 2008 Hvordangår det med uke 36-jentene? Håper du har funnet ut av hva som plager deg Kine71. Her går dagene sakte selv om jeg prøver å holde meg opptatt. Skal tilbake på jobb i morgen, og vet allerede at jeg får MYE å gjøre fremover. Rugedag 7 og leeenge til jeg kan teste.....
*sommer* Skrevet 10. september 2008 #81 Skrevet 10. september 2008 Hei Jeg er i full jobb igjen og merker egentlig ikke så mye. Bare litt mens smerter og litt trøtt. Blir spennende å se :-)
Mille38 Skrevet 10. september 2008 Forfatter #82 Skrevet 10. september 2008 Hei jenter hvordan går det med alle sammen her? Ingen som har smug-testet vel??? Jeg fikk nå til slutt satt inn ett egg jeg også på mandag. Det ene fryseegget jeg hadde tine fint, var 4-delt å holdt på dele seg igjen da de skulle sette det inn. Ble mye styr med dette forsøket synes jeg, så jeg har ikke den helt store troen...Havnet jo egentlig over i uke 37 til slutt, men jeg er nå her med dere jeg da:) Noen som har symptomer da? Kine, hvordan går det med deg å magesmertene? Klem til dere
Kine71 Skrevet 10. september 2008 #83 Skrevet 10. september 2008 Heisann jenter! Jeg fikk komme på sjekk på sykehuset i dag, det var godt. Den ene eggstokken min var stooor, men som legen sa, vi blir jo alle mere eller mindre overstimulerte når vi skal modne mange egg. Jeg tok en haug med blodprøver og må ta en urinprøve til dyrkning for å utelukke urinveisinfeksjon. Legen sa at om man er på vei til å bli overstimulert så øker dette på 8-10 dager etter innsett, så nå håper jeg bare at dette tullet avtar altså, men godt å ha vært inne for sjekk. Mille jeg har virkelig tro på det egget ditt. Kult at det begynnte å dele seg mere rett etter tining, må jo være gull-egget. Ja jenter det gjelder å holde på med noen aktiviteter ellers går dagene utrolig sent ja.... onsdagsklem fra
Grom-jinta Skrevet 11. september 2008 #84 Skrevet 11. september 2008 Mille38: He he, har ikke smugtestet enda nei, må nok vente en god stund med det tror jeg... Høres jo ut som om du har fått en supert egg da! Nå må vi bare krysse fingrene for at alle våre egg forblir der inne, i hvertfall i 9 mnd... Selvfølgelig skal du fortsette i "uke 36 gjengen". Kine71: Så bra at du fikk komme inn å sjekke det i går! Vi får satse p at det går tilbake snart så du slipper å ha så vondt. Her må jeg si tiden går fryktelig sakte. Men har begynt å jobbe igjen, så det hjelper jo på. Har fått testdag 22. sept. Var ikke det litt vel lenge syns dere? (satte inn 6. sept) Håper alle har en super onsdag!
*sommer* Skrevet 11. september 2008 #85 Skrevet 11. september 2008 Så godt at egget endelig kom på plass ditt det skulle Kine 71 og at du fikk sjekket deg på sykehuset Mille38. Grom-jinta: jeg satte inn egg 3.sep og skal ta blodprøver 19.sep. Kan vel hende jeg tester før det.. ved mindre mensen dukker opp da :-/ Fortsatt god torsdag :-)
Kine71 Skrevet 11. september 2008 #86 Skrevet 11. september 2008 Heisann jenter! Jeg synes uka har gått fort jeg! I morgen er det en uke siden innsett ( 5/9). Fikk beskjed om å teste selv etter 14 dager, dvs den 19.... Ja som du sier sommer: Om mensen ikke dukker opp før det da! Mannen min reiser bort på mandag og kommer ikke hjem før testdag så jeg har planer om ikke å smugteste, men vi får vel se om jeg klarer å holde meg!!! På Stolav tar de ikke blodprøver slik som de tydligvis gjør mange andre plasser. Torsdagsklem
Mille38 Skrevet 12. september 2008 Forfatter #87 Skrevet 12. september 2008 Hei jenter, hvordan går det med dere? Litt stille her på denne tråden synes jeg. Alle er kanskje like spent å nervøs....nærmer seg test-dag for noen kanskje? Klem
Kanskje i år? Skrevet 13. september 2008 #88 Skrevet 13. september 2008 Her snegler dagene seg....eneste jeg har kjent er stikk rett under navlen og i brystene. Ingen ømme bryster lenger - sikkert fordi eggløsningssprøyta nå er ute av kroppen. Skal ta blodprøve den 19. sept, og vet ikke om jeg tør å teste hjemme før det. Rugedag 10 i dag. Hvordan er det med resten?
*sommer* Skrevet 13. september 2008 #89 Skrevet 13. september 2008 Hei Jeg kjenner heller ingen symptomer i dag. Har hatt litt ømme pupper og stikking rett under navlen et par dager, men nå er det ingenting. Til og med mens smertene har gitt seg.. Er på rugedag 10 jeg også, men kommer ikke til å teste på noen dager enda.
Kine71 Skrevet 14. september 2008 #90 Skrevet 14. september 2008 Heisann jenter! Jeg er tidlig oppe på en søndag. mannen har akkurat reist avgårde. Jeg er på rugedag 9 i dag. Har ømme pupper og menssmerter og fortsatt vondt når jeg tisser. Reiser snart på kurs og blir borte frem til tirsdag kveld. Spent på om noen har testet da. Håper dette blir en POSITIV uke:0) Masse lykke til med testingen. Så jo at Silje har greid å få en positiv test sammen med mange andre denne uka, så det er en lovende stim vi er inne i på denne siden!
Grom-jinta Skrevet 15. september 2008 #91 Skrevet 15. september 2008 Hei jenter! Hvordan går det med dere? Begynner å se skikkelig mørkt på dette jeg nå... Er på rd 9. Har ingen symptomer lenger, bortsett fra litt ømme pupper. Gruer meg til å teste... Noen som har testet enda?
Mille38 Skrevet 15. september 2008 Forfatter #92 Skrevet 15. september 2008 Heisann, Huff, jeg har det som deg grom-jinta. Ikke hyggelige dager. Jeg har menssmerter. Spesielt på kveldene, så jeg ligger hele natten å venter på mensen....er kun på rugedag 7. Men de andre forsøkene som har vært negative har jeg fått mensen på dag 9 og 10. Synes det er skikkelig nervepirrende dette!!!!!!!! Det må vel være noen som har testet nå vel?? Spent! Håper på noen glad-meldinger fra uke 36 jentene snart! Klem til dere:)
Grom-jinta Skrevet 15. september 2008 #93 Skrevet 15. september 2008 Nei det er virkelig ikke gøy dette Mille38... Litt for mye spenning etter min smak. Hvor lenge har du hatt menssmerter på de andre forsøkene da? Må bare krysse alt vi har og prøve å tenke positive tanker. Men det er neimen ikke lett! Veldig spent på tester fra uke 36 gjengen jeg også! Håper så inderlig at vi følger i den gode stimen som er her inne nå!
Kanskje i år? Skrevet 15. september 2008 #94 Skrevet 15. september 2008 Testet negativt i dag - tidlig rugedag 12. Klarte rett og slett ikke å vente lenger....Har ikke fått mens, så tester om 2-3 dager. Men har ingen god følelse...Andre som har testet?
Mille38 Skrevet 15. september 2008 Forfatter #95 Skrevet 15. september 2008 Grom-jinta: husker ikke helt i forhold til menssmertene de andre gangene. Men noen sier jo de har det selv om de tester positivt.... Kan jo håpe! Kanskje i år: Nei, og nei og nei!! Håper det var for tidlig å teste da. Vet hvordan du har det akkurat nå. Sender en god klem til deg:)
Grom-jinta Skrevet 15. september 2008 #96 Skrevet 15. september 2008 Jeg syns det høres mer positivt ut å ha menssmerter enn å ikke kjenne noe i det heletatt. Derfor ser jeg litt mørkt på det akkurat nå... Men men, jeg skal prøve å ikke være så negativ! Kanskje i år: Huff, det var ingen hyggelig beskjed! Men du leste vel om Raspberry? Hun testet neg på rd 12 (tror jeg det var) men fikk positiv bp samme dag eller dagen etter. Så jeg tror du bare har testet for tidlig jeg! Skal uansett krysse fingrene for deg! Når skal du ta bp?
Kanskje i år? Skrevet 15. september 2008 #97 Skrevet 15. september 2008 Menssmerter og ikke menssmerter kan begge bety positive tester etterhvert. Det er visst ingen fasitsvar på hvordan kroppen reagerer - og når.... Ja, leste om Raspberry - så jo har et bittelite håp. Har selv testet negativt og så positivt før(det gikk jo ikke bra i lengde men...), så vet at det kan gå, men er veldig i tvil...Hadde jo lovet meg selv å IKKE teste før blodprøve, men klarte som sagt ikke å vente. Skal egentlig ta blodprøve den 18. men er i Danmark, så da blir det blodprøve den 19. sept. Det er forsatt håp hos dere Mille og Grom-jinta!!! Lykke til Det samme til resten i uke 36
*sommer* Skrevet 15. september 2008 #98 Skrevet 15. september 2008 Hei jenter Jeg merker at jeg tenker mer og mer på dette med testing.Jeg er på rugedag 12 i dag og har kjøpt tester, men vet ikke om jeg tør teste enda...Har kun litt mens smerter av og til og føler meg overhodet ikke gravid :-( Kanskje i år: håper bare du testet for tidlig og at du vil få et positivt resultat om et par dager. Krysser fingerene for deg. Jeg tenker at de som blir gravide på egenhånd kjenner jo ikke alltid noe de heller så da er det vel håp for oss som ikke har så mange symptomer :-/
Grom-jinta Skrevet 15. september 2008 #99 Skrevet 15. september 2008 Takk i like måte kanskje i år! Blir uhyre spennende å høre fra den den 19. da! Det er sant *somme*. De fleste som blir det på egenhånd kjenner jo som oftest ikke så mye... Er nok veldig individuelt, så hjelper ikke stort samme hvor mye jeg analyserer og kjenner etter. Tålmodighet er nok tingen! Føler meg ikke gravid i det hele tatt jeg heller...
*sommer* Skrevet 16. september 2008 #100 Skrevet 16. september 2008 Hei Jeg testet i dag tidlig på rugedag 13 og kan melde meg inn sammen med Kanskje i år.. Testen var så negativ som den bare kan bli. Skikkelig skuffa og lei :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå