Kine71 Skrevet 29. august 2008 #26 Skrevet 29. august 2008 Heisann jenter! Endelig helg, og uke 36 nærmer seg........ Jeg har vært på akupunktur i dag, håper de skal gjøre susen. Håper de ser noen folikkler på ul.lyd på mandag. Håper ca samme som sist, 8 egg. Enn å produsere 50 egg da, høres jo voldsomt ut, ble du veldig dårlig grom-jinta? Jeg kjenner det heller ikke så mye heller i magen nå Mille, var verre tidligere i uka. Er litt kvalm, ellers ingen bivirkninger. Ser frem til kun å være hjemme nå og konsentrere meg om dette! Blir en spennende uke som kommer for oss. GOD HELG jenter, vi får kose oss i helgen:0)
Grom-jinta Skrevet 29. august 2008 #27 Skrevet 29. august 2008 Hei Mille og Kine! Jeg var ikke helt i form da jeg hadde 50 egg nei... Tok ikke ut noen egg da. Men hadde visst kommet til å bli skikkelig dårlig hvis de hadde gjennomført forsøket. Var på ul i dag, og da har jeg 14-16 egg som ser ut til å utvikle seg fint. Pluss masse små, som vi håper skal forbli små. Skal på ul igjen på mandag. Blir muligens uttak onsdag eller torsdag. Kjenner litt der eggstokkene er, litt ømt. Men skal ikke klage, dette er ingenting mot for sist. Er sykmeldt jeg også. Tror det ikke er så dumt oppi alt dette. Lykke til på mandag Kine71! Skal sende deg noen varme tanker...
donald Skrevet 29. august 2008 #28 Skrevet 29. august 2008 Hei, Da har jeg vært på UL og fått bekreftet at det er noen follikler inni der. Jeg skal ha uttak på mandag og innsett på onsdag.
Kine71 Skrevet 31. august 2008 #29 Skrevet 31. august 2008 God søndags morgen jenter! Ute skinner solen, og jeg er ved godt mot. Er spent på ul.lyden i morgen...... Lykke til på ul.lyd til dere også mille og grom-jinta! Vi må holde hverandre oppdatert. Sommer og Donald som har uttak i morgen: Jeg krysser fingrene for noen fine egg! Kanskje i år, utålmodig25 og prøveren på nr2 hvordan går det med dere? Ha en forsatt fin søndag
*sommer* Skrevet 31. august 2008 #30 Skrevet 31. august 2008 God søndag jenter. Kan ikke skryte av at solen skinner slik som hos Kine, men det er ihvertfall oppholdsvær :-) Til å begynne med var jeg veldig øm i magen og sinssykt trøtt, men det ble bedre etterhvert. Nå har jeg ingen symptomer bortsettfra at sprøytene klør og svir litt rett etterpå. Var borte på fest i går når jeg måtte ette eggløsninssprøyta - og jeg ble litt stressa når det stod kø utenfor toalettet... men tror jeg klarte å blande alt som skulle blades! Etter ul på fredag håpet legen å få ut 3 kanskje 4 egg, så i morgen blir en spennende dag. Lykke til med ul og uttak alle sammen.
Mille38 Skrevet 31. august 2008 Forfatter #31 Skrevet 31. august 2008 Heisann, Deilig søndagsvær her i Bergen og:) Jeg er skikkelig spent på Ul i morgen. Jeg produserer få egg, så jeg håper bare det er noen der! Kine, har du vært på Ul tidligere denne uken og? Eller er det din første i morgen og! Ellers da-kjenner dere noe nedi der? Jeg synes ikke jeg kjenner noe særlig. Blir spennende for dere i morgen da donald og sommer! Tror jeg hadde vært superstresset på fest med el-sprøyten å kø utenfor toalettet!!! Men hva venner man seg ikke til i dene prosessen ha:) Lykke til i morgen da jenter, blir noen spennende dager å uker!
donald Skrevet 31. august 2008 #32 Skrevet 31. august 2008 Hei, Så var denne helgen over med masse følelser. Godt at jeg kan skylde på hormonene. Stakkars samboeren min han har virkelig fått gjennomgått, men han er heldigvis tålmodig. Satte eggløsningssprøyten igår kveld og er klar for uttak i morgen. Godt å få det overstått. Lykke til jenter!
Kine71 Skrevet 31. august 2008 #33 Skrevet 31. august 2008 Hei igjen! Trøndelag byr på deilig sol. Har hatt en liten spa-dag med badekar og ansiktsmaske. Etterpå slappet av på solsengen. Stresser i alle fall ikke! Mille, ja det er min første ul.lyd. Har ikke ul.lyd underveis på stolav, hvis det ikke er noe spesielt kanskje. Har samme dose som sist, 150 Gonal-f, da fikk jeg ut 8 egg. Kort regime denne gang, vet ikke om det kan ha noe å si. Er vel ikke garantert samme antall selv med samme dose? Ja dette blir en spennende uke. Masse lykke til.
Kanskje i år? Skrevet 31. august 2008 #34 Skrevet 31. august 2008 Her blir det uttak i morgen tidlig- var til kontroll på fredag hvor de kunne se rundt 20 eggposer, så dette kan love godt. Men man kan vel aldri være sikker på noe som helt i dette gamet her. Usikker om det blir tilbakeføring da de så en form for cyste, som kanskje kan gjøre at tilbakeføring ikke er mulig med det samme. Vi får se hva det blir til, men det er uansett bra å ha kommet så langt som til egguttak, og det etter 9 dager med Menopur. Lykke til til resten her!
donald Skrevet 1. september 2008 #35 Skrevet 1. september 2008 Da er det verste over. Hadde uttak idag, og kjente godt bedøvelsesprøyten og stikkene, men nå to timer etterpå er jeg bare kjemeglad det er over. Jeg fikk beskjed om at jeg hadde ca 12 folikler, men noen av de var visst litt for små. Overraskelsen var derfor stor når de fikk ut 16 egg idag. Prøven til mannen min viste også bedre resultat enn sist. Nå har vi iallefall forutsetningene for å lykkes. Det blir spennende å høre hvor mange det blir igjen til innsetting og frys. Jeg følger spent med på dere andre også.
*sommer* Skrevet 1. september 2008 #36 Skrevet 1. september 2008 Da er jeg hjemme fra uttak i dag jeg også. Det gikk veldig fint og var ikke så vondt som forrige gang. Fikk ut 3 egg som så veldig fine ut, så da håper alle blir befruktet og at det blir insetting onsdag. Føler meg helt fin og var til og med en liten tur på shopping etterpå :-) Lykke til alle sammen :-)
Kanskje i år? Skrevet 1. september 2008 #37 Skrevet 1. september 2008 Da var eggutak over her også - 8 egg. Noe skuffet siden de på sist UL kunne se nærmere 20 eggposer,men mange var visst tomme.MEN skal ikke furte 8 egg er også bra. Mannens bidrag var mye bedre - så her blir det både IVF og ICSI.
Kine71 Skrevet 1. september 2008 #38 Skrevet 1. september 2008 Heisann jenter! Så flott at dere alle har fått ut noen fine egg. Godt med gode prøver fra mannens side også. Det håper jeg på også her. Jeg var på ul.lyd i dag, 10 folikkler, litt mere enn sist, så jeg krysser fingrene. Jeg fikk en annen ikke hyggelig overraskelse i dag og det var at da vi hadde en runde i mai, oppfattet jeg at vi hadde 2 egg som hadde delt seg i 2, MEN det var feil, de hadde ikke delt seg i hele tatt:0( Det hørtes jo ikke bra ut. Legen sa at det kanskje kunne være en haug med dårlige egg da, fikk ut 8! Den forrige legen sa at det kunne være eggene, sæden eller en kombi. Huff er så redd for at det samme skjer for da blir vel oddsen dårlig!!!! MEN må fortelle noe annet kult noe. Har en venninne som driver med healing og er nok litt synsk tror jeg. Hun ringte i går kveld, healet meg og ga meg noen steiner som hun hadde fått følelsen av at jeg måtte gå med, så jeg var på sykehuset i dag med en stein i bhn, en i lomma og en rundt halsen. Jeg har følt meg utrolig rolig i kroppen i dag og i hodet generelt, ikke så mye funderinger....... Ja jenter nå krysser jeg fingrene for flott deling av eggene som har blitt tatt ut i dag. Jeg setter eggløsnings sprøyte i kveld og har uttak på onsdag. Nå er det 71 grader nord..........
donald Skrevet 2. september 2008 #39 Skrevet 2. september 2008 Heisann, Da har jeg snakket med sykehuset. Av 16 egg har 7 blitt befruktet. Håper bare kvaliteten holder seg til imorgen slik at jeg får flere enn 2 stk på frys. Ellers har jeg tenkt å ta akupunktur før og etter innsetting i morgen. Vi får prøve å tenke positivt.
Mille38 Skrevet 2. september 2008 Forfatter #40 Skrevet 2. september 2008 Hei jenter, her skjer det mye:) Supert med 16 ut og 7 befruktet da donald, blir spennnende å se hvor mange du får på frys da. Hvordan gikk det med dine 3 da sommer? Og, kanskje i år? Har dere hørt noe om befruktning? Jeg var på UL i går selv. Fant kun to eggposer som var av noe størrelse. Hadde hvertfall håpet på 4, men men. Fpår håpe de er der på fredag når jeg skal ha uttak og! Du da Kine, uttak i morgen på deg. 1o stk er jo supert! Hvordan går det med steinene? Grom-jinta da. Var du på UL i går du og? Klem til dere
Kanskje i år? Skrevet 2. september 2008 #41 Skrevet 2. september 2008 Endelig fikk vi telefonen med status på eggene: 4 befruktede - hvorav 3 med ICSI og 1 med IVF. Fornøyd her etter en urolig natt med rare drømmer om ingen befruktede egg..... Innsetting i morgen tidlig Hvordan er det med resten her?
Grom-jinta Skrevet 2. september 2008 #42 Skrevet 2. september 2008 Hei alle sammen! Gratulerer med vel overstått uttak donald, *sommer* og kanskje i år! Godt å høre at det gikk så bra med dere! Jeg skal krysse fingrene for deg Kine 71, om at det går bedre enn sist! Har litt tro på de stenene jeg... Jeg var på ul i går jeg også ja Mille 38. Han telte og telte, og syntes nok at det var litt mange egg der. Så han forberedte meg på at jeg nok kommer til å ha en del vondt etter uttaket. (Alt fra 5 dager til 3 uker. Avhengig om jeg blir gravid eller ikke) Men hva gjør man vel ikke...? To eggposer er ikke verst det syns jeg! Ett er jo alt som skal til... Jeg skal ha uttak på torsdag kl 8.15. Gruer meg litt til det må jeg innrømme...
*sommer* Skrevet 2. september 2008 #43 Skrevet 2. september 2008 Hei, ja har skjer det jammen mye. Så flott med 4 befruktede egg Kanskje snart og 7 for deg Donald. Da får dere jo noen på frys :-) Av mine 3 egg ble 2 befruktet og er fornøyd med det, regner med å sette inn to 1030 i morgen. Grom-jenta - det blir spennende med uttak, skal si du er god på å produserer egg. Mille jeg krysser fingere for at det er to flotte egg du har. Vi er visst ikke noen store egg produsenter noen av oss, men men.. Satser på det er noen bra egg vi har produsert denne mnd. Kine71 lykke til med egguttak i morgen, håper eggene er av god kvalitet. Klem
Kine71 Skrevet 2. september 2008 #44 Skrevet 2. september 2008 Heia jenter! I dag har jeg vært sammen hun venninnen min og kjøpt en stein til.....som jeg skal ha i bh`n i morgen, herregud, det høres vel helt sykt ut, men tro kan flytte fjell og nå trort jeg at dette skal hjelpe meg,så da så!!! Godt å høre om deres flotte befruktede egg, masse lykke til med innsett i morgen alle tre. Blir spennende å høre hvor mange egg du får ut på torsdag grom-jinta. Mille vi satser på at dine er av topp kvalitet når de skal ut på fredag. Buken min kjennes ut som om den skal sprenges. Godt å få det overstått i morgen kl 8.15. Ha en fin kveld, så høres vi i morgen:0)
Mille38 Skrevet 2. september 2008 Forfatter #45 Skrevet 2. september 2008 Lykke til i morgen jenter med uttak, og innsett:)
*sommer* Skrevet 3. september 2008 #46 Skrevet 3. september 2008 Hei jenter Hvordan har det gått med både uttak og insetting i dag? Legen min var kjempe fornøyd, mente det ikke kunne bli bedre :-) To firedelte egg med god kvalitet ble satt tilbake, så nå ligger jeg bare og slapper av på sofaen og håper de klarer å feste seg i løpet av noen dager.
Kanskje i år? Skrevet 3. september 2008 #47 Skrevet 3. september 2008 Da ruger jeg og på 2(4- delte) gullegg!! Her var det også toppkvalitet fikk jeg beskjed om. Fikk akupunktur både før og etter innsetting. Synes et var godt å ligge og roe ned kroppen. Fikk ingen på frys - de to siste var ikke gode nok til det. Gratulerer alle som har blitt rugere! TVI TVI
Kine71 Skrevet 3. september 2008 #48 Skrevet 3. september 2008 Så flott at dere fikk egg av god kvalitet til innsett:0) Nå krysser vi fingrene! Lykke til som rugere sommer og kanskje i år:0) Jeg hadde uttak i dag, 12 egg av riktig størrelse, og det er jeg fornøyd med. Da må det vel bli et i alle fall som deler seg? De ringer fra sykehuset i morgen mellom 1 og 3. Er det ikke sånn at dag 1 så skal de helst dele seg i 2 og dagen etter i 4? Forrige gang hadde ingen delt seg i hele tatt nemlig. Da de ringte fra sykehuset sa de bare at 2 så bra ut. Når de ringer i morgen skal jeg være forberedt og spørre mere. Nå kryper jeg tilbake til sofa`n......
Grom-jinta Skrevet 3. september 2008 #49 Skrevet 3. september 2008 Hei på dere! Kjempe bra at dere fikk sånne fine egg tilbake kanskje i år og *sommer! Nå kan dere bare ruge og kose dere masse! 12 egg da Kine 71! Gleder meg til å høre hvordan det går med delingen i morgen! I morgen er det mine egg som skal høstes. Det blir spennende...
Grom-jinta Skrevet 4. september 2008 #50 Skrevet 4. september 2008 Heisann! Nå er uttaket unnagjordt, og det var jo virkelig ikke noe å grue seg til! Kjente det knapt... De er helt enestående på Aleris. Uansett hva utfallet av dette blir, så har det hele vært en veldig fin opplevelse. De fikk ut 11 egg, så det er jeg veldig fornøyd med! De ringer mellom 9 og 12 i morgen for å fortelle hvordan befruktningen har gått... Du må si i fra så fort du hører no Kine71!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå