Mille38 Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Hei, har planlagt insett i uke 36. Noen andre? Hilsen
Ann-ch. Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Hei Mille:-) Tror jeg er med på den uka. Skal ha mens om 1 uke så da starter jeg opp på Estradot-plaster,så får vi se om de 2 eggene overlever. Hadde vært veldig koselig om vi følger hverandre under dette forsøket også:-) Klem
Mille38 Skrevet 14. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2008 Hi, hi, oss to igjen:) Ingen fler i uke 36 her?
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Jeg er satt opp til uttak og innsetting i uke 36.
Kanskje i år? Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Tror det blir uke 36 på meg og - opprinnelig plan var uke 35, men så fant de 2 cyster som måtte tømmes for væske under siste UL(au, au.....).
Mille38 Skrevet 15. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2008 Hei, så kjekt vi er flere da:) Hvor mange forsøk har dere hatt-er det vanlig forsøk eller frys?
Hormona med mai-prins Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 Hei! Jeg er satt opp til uttak og innsetting i uke 36. Dette er mitt 3. icsi forsøk. Har hatt til sammen 6 innsettinger. Satt 3. sprøyta i dag, deilig å nærme seg uttak.
Mille38 Skrevet 18. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. august 2008 Hei jenter, hvordan gårdet med dere? Utålmodig 25-du har stukket i noen dager allerede? Hvor lenge pleier du å gå på sprøyter? Jeg regner med å begynne på sprøyter fredag denne uken, har kort regime. Det er mitt 5. ordinære forsøk. Hvordan er det med dere andre? Klem til dere
Kanskje i år? Skrevet 18. august 2008 #9 Skrevet 18. august 2008 Regner med å starte på sprøyter denne uken, men ikke helt sikkert. Skal på UL nå onsdag så får vi se. Dette blir min 3. ICSI og 6. innsetting om alt går etter planen. Har hatt: 1IVM, 2ICSI med påfølgende 2 fryseforsøk.
Ann-ch. Skrevet 19. august 2008 #10 Skrevet 19. august 2008 Hei jenter. Ja da har endelig mensen kommet og jeg er igang med fryseforsøk. Skal på kontroll den 3. så jeg kommer nok til å vippe over på uke 37.Dette blir mitt 6.forsøk,men mitt 1. frys,så får vi se om det er det som skal til:-)
Kanskje i år? Skrevet 20. august 2008 #11 Skrevet 20. august 2008 Endelig kan jeg begynne å stikke! - var til UL i dag og alt så bra ut. Starter med Menopur i morgen kveld, og skal til kontroll neste fredag. Flere som starter nå?
donald Skrevet 20. august 2008 #12 Skrevet 20. august 2008 Jeg har tatt mitt første stikk ikveld, og skal på UL neste torsdag:-) Regner med uttak i beg av september. I morgen skal jeg ta akupunktur. En halvtimes hvil midt i arbeidstida gjør uansett godt.
Mille38 Skrevet 21. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 21. august 2008 Hei, jeg venter mens i dag, å begynner å stikke i morgen. Har du gått leneg til akupunktør Donald? Hvordan går det med dere andre da?
donald Skrevet 21. august 2008 #14 Skrevet 21. august 2008 Ja da er vi nesten likt i løypa. Jeg begynt med aku ved forrige fryseforsøk. Fikk ikke sett effekten av det siden opptiningen ikke lyktes. Denne gang er jeg blitt anbefalt til å ta en beh under nesesprayperioden, 2 ganger under sprøyteperioden og en gang før uttak eller innsett (husker ikke helt). Har stor tro på at det skal ha en virkning.
Kine71 Skrevet 24. august 2008 #15 Skrevet 24. august 2008 Heisann jenter! Jeg satte min første sprøyte i går. Kjente det i magen etter 5 timer! Jeg hadde en runde med icsi i mai, men da var det ingen egg som delte seg mer enn i 2. Derfor ble det ingen innsett. Var ganske deppa da. Det rare er at jeg har sett flere som har blitt gravide på 2-delte egg her. Må spørre om dette på klinikken, hvorfor det er forskjell. Jeg tok akupunktur denne uka, og skal ha to behandlinger i uka som kommer. Planlagt uttak/innsett uke 36. Føler meg faktisk mere positiv denne gangen. Forrige gang var det som om jeg visste at det ikke gikk bra. Nå har jeg mere trua, men fallhøyden blir vel større også da, om dette ikke går..... Jeg har også spist antioksydanter, ikke drukket vin siden et bryllup forrige helg, men sliter med å kutte ut snus helt. Må prøve å redusere til et minimum i alle fall. Kjekt at vi han følges da jenter!
Mille38 Skrevet 24. august 2008 Forfatter #16 Skrevet 24. august 2008 Hei jenter, hvordan går det med der? Litt stille på denne tråden. Jeg har stukket i 2 dager nå. Skal på Ul den 1. sept. Da er vi likt Kine71. Hvor holder du til?
Kine71 Skrevet 25. august 2008 #17 Skrevet 25. august 2008 Jeg holder til på stolav. Skal også på ul.lyd 1 sept. Kult at vi er likt Mille. Er du i bra form? Jeg kjenner det i magen, men ellers ingen bivirkninger. Må si jeg er spent på ul.lyden. Glad jeg klarer å jobbe for da går dagene raskt. Sist gang var jeg sykmeldt og da ble det litt for mye fundering.
Mille38 Skrevet 26. august 2008 Forfatter #18 Skrevet 26. august 2008 Ja, spennende at vi er likt da KIne. Jeg kjenner lit bobling i magen bare. Elers alt bra:) Hvor mange dager gikk du på sprøyter sist da?
Kine71 Skrevet 26. august 2008 #19 Skrevet 26. august 2008 Tror jeg gikk 10 dager jeg, eller kanskje 11? Husker ikke helt. Jeg skal til legen i morgen. Lurer på om jeg skal spørre om sykmelding denne uka i tillegg til neste. Sov dårlig i natt pga magesmertene. satser på det blir bedre i natt da. Får se ann formen i morgen.
*sommer* Skrevet 27. august 2008 #20 Skrevet 27. august 2008 Hei jenter Har fulgt litt med på uke 36 tråden og tenkte det var på tide å melde seg inn her. Kort om meg: Fra et tidligere forhold for 21/2 år siden har jeg 1 avbrutt ivf forsøk pga for få egg (kun ett) og 1 fullført ivf/isci (fikk ut 3 egg) som ikke førte til noe graviditet. Jeg har kort regime og gått på 300ie puregon siden onsdag forrige uke og har siden tirsdag tatt cetroide 0,25 mg i tillegg for å hindre eggløsning. Var på ul i dag og det er kun 3 eggposer som har utviklet seg - litt skuffet siden de så 5 til å begynne med men men…håper bare alle lar seg befrukte. Legen sa at det mest sansynlig blir egguttak mandag og insetting onsdag. Ha en fortsatt fin dag :-)
Mille38 Skrevet 27. august 2008 Forfatter #21 Skrevet 27. august 2008 Hei, hvordan gikk det med deg hos legen i dag Kine? Hei Sommer, kjekt det er flere uke 36-damer her:) Har sett deg her inne før. Var det du som begynte på wheat grass? Jeg gjorde og det....men kun 1 dag. Det smakte jo helt j....orket ikke det der. 3 egg kan jo bli noe det og. Kjenner igjen skuffelsen, og følelsen når det bare er 3. Fikk ut 3 selv på forrige forsøk. Alle 3 ble befruktet og utviklet seg videre. Fikk satt inn 2, og ett på frys. Så det var max utteling. Men desverre ikke gravid.... Hvordan går det med dere andre?
Kine71 Skrevet 27. august 2008 #22 Skrevet 27. august 2008 Hei igjen jenter! I dag har jeg satt cerotide for å hindre eggløsning. Nå løy jeg litt for jeg trenger hjelp fra mannen til det....Fytterakker`n den svei. Ble helt rødflambert på mageskinnet, men hva gjør man ikke!! Jeg var til fastegen min i dag ja. Ordnet sykmelding til neste uke. Skal på ul.lyd på mandag og regner med uttak ons og innsett fre. Kjenner jeg blir litt svett når jeg tenker på det. Kommer til å bli redd for at det går sånn som sist der ingen egg overlevde, men foreløpig går det greit. Fastlegen er en eldre dame som er veldig trivelig og hun sa det skulle jo bare mangle om jeg ikke skulle få sykmelding! Jeg jobber, og har masse å gjøre. Har fortåelsesfulle kolleger, som ber meg ta det rolig om vi det blir litt for mye. Sjefen min har vært gjennom 3 runder, men det endte med adopsjon tilslutt. Kjekt å ha folk rundt som virkelig vet hva vi går gjennom. Sommer jeg håper du får alle dine egg befruktet for da er det mulig som Mille sier at du tilogmed får egg på frys. Jeg håper, håper for oss alle jeg, at vi får minst et perfekt til innsett. Ha en fin kveld jenter:0)
*sommer* Skrevet 28. august 2008 #23 Skrevet 28. august 2008 Hei Ja Mille det stemmer det. Jeg klarte å ta Weat grass i 1 mnd før vi startet med ivf. FSH nivået ligger fortsatt på 7-8, men østradiolnivået sank fra 0,50 til 0,10 (kan skyldes akupunktur også da). Men det smakte helt pyyyyton! Så flott at du fikk 1 egg på frys, det er jo helt fantastisk. Jeg har faktisk ikke tenkt tanken en gang siden jeg har så få egg :-) Som deg Kine har jeg også en sjef som har vært igjennom ivf og endte med å adoptere. Syntes i utgangspunktet hun var litt vel sta og egen, men har definitivt sett en annen side av henne nå. Hun skåner meg fra store prosjekter slik at jeg kan slappe av og ikke stresse og det er jo utrolig deilig. Håper eggene dine overlever denne gangen og at du får slappet ordentlig av når du blir sykemeldt. Begynner å bli ganske øm på magen av alle sprøytene. Puregonen svir veldig etterpå, mens cetroiden klør... jaja man kan vel nesten bare le av det også... Sykesøsteren mente jeg burde sykemelde meg fra uttaksdagen til etter innsetting og så se ann formen. I tillegg fikk jeg ikke lov til å trene noe som helst, bare gå turer. Litt kjedelig det, men det vel lurt å ikke ta noen sjanser. Ha en fortsatt fin dag jenter.
Grom-jinta Skrevet 28. august 2008 #24 Skrevet 28. august 2008 Hei alle sammen! Jeg skal forhåpentligvis ha uttak/innsett til uken. Krysser alt jeg har for at det skal gå bedre enn i mars. Da ble forsøket avbrutt pga overstimulering, hadde over 50 egg... Skal på ul igjen i morgen, så det blir spennende! Har blitt fulgt opp veldig nøye denne gangen, med masse blodprøver og ul.Får minste dose av Menopur ("barnedose" som legen min kalte det siden det er så lite som skal til før jeg blir en "eggmaskin"... Ønsker dere alle masse lykke til til uken! Måtte det gå veien for oss alle!
Mille38 Skrevet 29. august 2008 Forfatter #25 Skrevet 29. august 2008 He, hvordan går det med dere jenter? Jeg synes ikke jeg merker så mye i magen-gjør dere? 50 egg Grom-jinta...det var jo helt sinnsykt da! Hentet de ikke ut noen i det hele tatt? Hvordan gikk det på Ul i dag? Koser du deg hjemme Kìne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå