Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker at jordmor sa på sykehuset at det ville komme en etterblødning etter renselses tiden.... men husker ikke når den skulle komme? Jeg har i dag blødd endel, og lurer på om det er mensen som er tilbake allerede etter bare tre mnd, eller er det denne blødnigen som jordmor snakket om. Noen som vet noe om dette? Jeg fullammer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke noe om den blødningen som jordmoren din har fortalt deg om.

Men jeg fikk mensen igjen etter 6uker selv om jeg fullammet, så det kan hende at det er mensen du har fått tilbake.

Skrevet

fikk mensen igjen etter 5 uker jeg.. jeg fikk ikke den etterblødningen de snakte om..

Skrevet

Jeg blødde faktisk i tre måneder etter fødsel, men da var jeg også ferdig. Har ikke hørt om noen etterblødning, bare at renselsen kan bli sterkere igjen etter en tid.

Har for øvrig ikke fått mensen enda, seks mndr siden fødsel.

Skrevet

Den blødningen har eg hatt med mine tre....skjer opptil tre-fire uker etter fødsel...kommer gjerne koagler.Tror du har fått mensen..men den kan og forsvinne igjen.Har etter to fødsler hatt det slik og så kom den igjen for fullt når eg slutta å amme.

Skrevet

Hei

Jeg må spørre dere om en ting, jeg har ikke fått mensen tilbake (er 8 uker siden fødsel og renselsen stoppet etter 6 uker). Jeg fikk ikke melk så ammer ikke. Hvor lang tid kan det ta før den er tilbake?

Skrevet

Takk for svar, da er det vel mensen som er tilbake. Kjipe greier, troddde jeg skulle slippe den en stund til. Det merkelige er at jeg ikke har mens smerter, noe jeg ellers bruker å ha. Når dere var til seks ukers kontroll etter fødselen, kjente legen på magen deres, ev gu? Han gjorde ingen av delene når jeg var, trodde de skulle skjekke at alt var i orden liksom???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...