Gå til innhold

Vi er nede i disse guttenavnene - vil dere hjelpe med rangering?

Anbefalte innlegg

- Henrik

- Albert

- William

- Martin

- Daniel

Jeg heller mest mot Albert, men vi ble plutselig saa usikre. De andre navnene er jo veldig vanlige, men vi liker de likevel. Har ikke funnet noen andre mer spesielle navn som vi synes noe om. Kan legge til at barnet vil bli tospraaklig, saa helnorske navn blir uaktuelt. Vi kommer nok til aa bruke et mer spansk mellomnavn, men ikke til daglig bruk.

Haaper dere kan hjelpe!

Fortsetter under...

Favoritten : William

Så Daniel er et flott navn, men muligens litt i avkjøringa til Ronny, Johnny og den gjengen den.

Martin er helt ok. Det er vel forsåvidt Henrik også, egentlig litt fint.

Albert er jeg ikke så veldig glad i..

Henrik - helt klart min favoritt her! Det er veldig fint og stødig.

Albert - liker egentlig ikke bert-navn, men Albert er et ut av de bedre.

Martin - veldig fint.

Daniel - det er jeg lei av.

William - liker det ikke.

Er det lov og kansje komme med noen forslag? Jeg sjangser på det ;-)

Så hva med Marco? Synes det er så tøft! Men er det kansje italiensk og ikke spansk?? Jeg er så usikker på det der.

-Matheo

-Julian

-Edvard

Annonse

1. Henrik - fint navn, beste alternativ

2. Daniel - fint navn

3. Martin - ok

4. William - ikke så begeistret for det navnet, litt lei det egentlig

5. Albert - liker ikke, dårlige assosiasjoner+ liker ikke -bert navn

Annonse

Takk for mange innspill! Huff, det er ikke lett dette her gitt! Ser noen har foreslaatt Julian, Matheo og Edvard. Matheo liker samboer, men ikke jeg. Edvard synes jeg er fint, men det liker ikke samboer... Julian blir ikke saa fint paa spansk, J foerst blir litt som Julio Iglesias....

Jeg er mest glad i Albert fordi jeg synes det er litt mer spesielt enn de andre navnene, men liker ogsaa Martin og Henrik. Daniel og William er vel mer samboers valg. Min mor syntes tydeligvis Albert var et rart navn for en voksen mann. Hva synes dere om det? Kan vel ikke ta saa mye hensyn til den generasjonen likevel, de stemmer mest for de gode gamle navnene fra 70- og 80-tallet.

Hva synes dere forresten om disse mellomnavnene? (Blir spanskinspirert, men vil ikke bli brukt til daglig)

- Sebastian

- Frederico

- Emilio

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...