Piri Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Har åpen peis og den stinker noe helt for jævlig. Sur gammel aske. Det er feid og kostet, spjelet er stengt og peisen tømt. Likevel stinker det. Noen som har noen lure råd?
Shabby Cheap Chic Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Duftlys eller olje... hehe.. dårlig forslag men kanskje det hjelper for i kveld..
Dronningen! Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Har det regnet mye hos dere? Aske skal jo ikke lukte surt så da regner jeg med at det er aske som sitter i pipa som er blitt våt. Prøv å fyr opp en avis og stikk den opp i pipa Da blir det varmt og lukten kan avta. Om ikke det hjelper så fyr opp god, tørr ved og kos deg ved peisen:O)
Piri Skrevet 11. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2008 Skal prøve å fyre opp med den tørreste veden jeg finner i morgen. Det hørtes egentlig ganske logisk ut.
Dronningen! Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Gi meg beskjed om jeg er logisk i morgen da:o)
Synnøve_Solbakken Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Et glass med eddik gjør susen. Du får sette det ved peisen.
Synnøve_Solbakken Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Det fjerner jo ikke roten til problemet da, men det lukter nok bedre hos dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå