Gå til innhold

Forbaskade nedtur:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ventet på henvisning fra endokrinologen. Jeg ringte til dem i dag å ville få fremskyndet en time pga at jeg ikke får begynne med andre forsøk før jeg har vert der. Da fikk jeg vite at jeg hadde ftt avslag. grunnnen var at Legen min i utgangspunktet hadde glemmt å skrive at det var en henvisning. I tillegg så sjønnte d eikk helt hva han ville med brevet, stod ingenting konkret der om mine problemer med alle hormonene mine osv... han hadde berre sendt med en hel hau med papirer fra tidligere prøver.

Så nå er jeg tilbake til start. Må ta nye prøver, vente på svarene om de, gå til legen å få sendt en ny henvisning, å vente på time:( Jeg er kjempe trist å lei meg, lei av at det alltid er noe tull.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usj! Det var ikke gode nyheter, det positive i det er jo at prøvene du tar nå, er i samsvar med utredninen da, slik at de kan spisses mer?

Håper det ikke tar for lang tid å få gjennomført disse da, slik at du kommer igang igjen!

Skrevet

Åh, stakkars deg! Det var trist lesning. Synd at ikke alle leger vet hva de skal gjøre for å få sendt av gårde en henvisning (burde vel strengt tatt ikke være så vanskelig)

Lykke til da. Håper det går knirkefritt fra nå!!

Skrevet

Usj, at ikke alt sånn kan gå på skinner....! Jeg vet ikke hvor lenge du må vente, men en måned eller to føles likevel altfor lenge når det egentlig kunne vært ordnet raskere..... Dette gamet her består stort sett av venting *oppgitt*

Stor trøste-vent-klem fra meg

Skrevet

Huff, Tryne, dette var trist og høre. Fryktelig irriterende når det blir unødvendig kluss!! Men du, det kan da virkelig ikke være nødvendig og ta nye prøver og vente på svaret på disse??? Det må da være nok at legen din skriver en ordentlig henvisning med bakgrunn i de prøvene du har tatt tidl. Greit at du fikk avslag, men dette var vel pga skrivet fra legen og ikke pga tidl. prøvesvar? Snakk med legen din, du. Dette ordner seg nok bare han får fingeren ut og får henvisningen sendt fort som fy!!

Trøsteklem fra Frøya

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...