BabyAug Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Når bytta dere ut bagen? Når barna deres da ligger i sportsvogna å sover, er den myk nok? Har en Brio kombi og når jeg tar ut bagen er den helt hard under. Har fått med den sportsdelen men er ingen madrass på den så det må jo bli hardt å ligge på? Jenta vår er 5mnd men begynner å bli lang så når voksi posen skal oppi er jeg redd det blir trangt...
mai mammaen til to Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 eldste lå på saueskinn ivognen... ellers så er jo voksien myk og da..
LilleBanan blir storebror Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 kjøp en sånn tynn "madrass" på jysk å klipp til passe størelse. Det gjode vi for ekstra polstring i vogga å tenkte gjøre det samme når vi nå skal ta ibruk sportsdelen. Har jo ikke prøvd dette enda så vet ikke om det funker men kan ikke tro at det ikke skulle gå bra. Ligner på den madrassen som er i bagdelen:) Mini her kommer sikkert til å ligge mest i sportsdelen i begynelsen så da er det nok godt med litt ekstra å ligge på.
Gjest Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Med pose oppi blir det da virkelig mer en mykt nok. Var ikke noe problem med førstemann og det blir vel ikke noe problem med lilla heller.
SexyLubben =D Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 mini er nå 7 mndr, og jeg har nettopp bytta til sportsvogna! han begynte å ta i kanten på bagvogna og dro seg opp, syns dette var veldig skummelt når han nå klarer å få hodet over kanten. Jeg la et lammeskinn i bunnen av vår sportsvogn, så den er mer en myk nok.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 Vi har en Emmaljunga City Cross og synes den er veldig myk og god i sportsdelen. Er sort vogn da, så ble litt varmt på det varmeste i sommer. Men la da et sant flanellssak fra Spar Kjøp der. Eneste er at jeg har sanne gode gamle arve skinnsposer til vinteren igjen som ikke er hull i til selene.
Mooncake Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 Jeg har bytta. 4 mnd er han, og stor. Jeg har Brio duo og har kjøpt en ekstra "madrass/pute" til sitte delen. http://www.brio.se/BRIO_NET/Sverige/?url=http:%2f%2fwww.brio.se%2fBRIO_NET%2fSverige%2fStrollers%2f?b=3
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 12. august 2008 #8 Skrevet 12. august 2008 Jeg byttet over nå nettop, og gutten min blir 5 mnd om 3 dager. Flyttet like godt madrassen til bagdelen over i sportsdelen for å få det mykt nok. Han stortrives oppi der =))) Til vinteren blir det nok lammeskinn under tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå