BabyAug Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Gir dere grøtpå flaske eller med skjee? Prøv dmed skjee men alt går utenfor. Men er det noen grunn til å ikke gi det på flaske? Da får ho det i seg, og jeg slipper å vaske halve stua etterpå!
Ranveig R Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Vi prøvde å gje tuppa velling med tutekopp i dag (første forsøk), fordi ho nektar plent å ete noko som helst som kjem på skei. Med kopp drakk ho i alle fall litt... Er 9 mnd. Det einaste eg kan tenke meg som kan vere dumt med å gje på flaske er viss babyen venner seg til at ho kan DRIKKE all næring, så ho treng ikkje å lære seg å ETE. Men det burde ikkje vere eit problem dersom det berre er i ein overgangsfase.
Mooncake Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Tja.... Det er litt greit å venne de til å spise med skje da... blir jo litt lettere senere om de kan spise Jeg gir velling på flaske og øver på å spise med skje med frukt pure (han digger fruktpure). Planen er å gå over til grøt/middagsmat med skje når han vet hvordan han spiser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå