Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en baby (2 mnd) som stort sett er veldig fornøyd. Men veldig ofte (bortsett fra om natta) så skriker han etter måltidet. Han har tidligere hatt mye luft og vet da at det var det som plaget han. Nå virker det som det er bedre, men likevel så gråter han etter mat. Som oftest hjelper det å gi han smokken så roer han seg. Det kan til tider være skikkelig vræling hvor tårene triller, men det er ikke alltid så ille.

Noen som har opplevd det samme? Det kvalifiserer ikke under kolikk...Han er trøstbar og det er ikke flere timer.

Har hørt om kiss/kidd og tenkte høre med helsestasjonen om dette...

Han har i tillegg treg og sjelden avføring. (Kun morsmelk han får)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samme problem. Men det er som oftest om kvelden. Helsesøster sa at babyer spiser seg opp om kvelden før de skal ha en lang soveperiode. Det virker som om jenten min (1 mnd) aldri blir mett og hun vil bare ha mere mat selv om hun har fått to bryst og jeg ikke har en dråpe mer igjen.

Jeg også gir smokk så roer hun seg litt. Jeg tror ikke jenten min har magesmerter, hun viser ingen tegn på det.

Hva er kiss/kidd?

Skrevet

Min blir mett, det er ikke det som er problemet tror jeg....det virker som han får vondt/ubehag eller noe, for han vrir/kaster seg unna puppen. Min blir mett på en pupp... Vokser og går fint opp i vekt så jeg er ikke redd for at han får for lite mat.

Kiss/kidd er noe som kan forveksles med kolikk, men det kommer av ubehag i de øverste nakkevirvlene på babyen. ....søk det opp på google.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...