Gå til innhold

Amathea-svangerskapskurs i Oslo :)

Mammantiltigerogentil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For et fantastisk godt tiltak!

Det passer sikkert ikke alle typer, men det er bra at det nå finnes flere nisjer der ute. Så på baby bilder i den lokale avisen her om dagen. Disse nyfødt anonsene dere vet. Jeg tenkte at helt uten fordommer er vi ikke før det blir like vanlig at alenemødre viser frem babyene sine som at par gjør det.

Det har jeg tenkt på selv! Eller altså, jeg ser fødselsannonser i avisene og tenker at... kan ikke bare én av dem være en singel mamma?... Jeg vet jo at vi finnes. Og vi har ikke noe å skamme oss over. Skal vi skamme oss over at vi ble glade i og gravid med en mann som viste seg å ikke være verdt de følelsene?

Kanskje jeg får være den første med bilde av min vakre sønn i avisen; åpen om at han er bare min (og resten av min familie og mine venner sin lille gullgutt) ;)

Ring Amathea på telf 22478000, så forteller du at du gjerne skulle hatt litt info og kanskje vil melde deg på. Du kan lese mer om det på www.amathea.no hvis du vil også. Det er et svangerskapskurs for enslige, så du behøver egentlig ikke ha med deg noen. Blir nok kjent med folk der! Det kan jo være folk evt. har med seg mamma/venninner/venner men det kan du jo spørre dem om i telf.

Jeg skal ikke ha med meg noe på første møtet iallefall...!

Kurset går over 5-6 ganger, og starter om ikke så veldig lenge. Så det er nok smart å hive seg på telf: de har ikke flere kurs før jul.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...