Gå til innhold

Erfaring med barnepass på treningsstudio?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å begynne å trene, og lurer litt på dette med barnepass på treningsstudio. Hadde jo vært sabla greit å fått trent litt på formiddagen. Er ikke begynnt i jobb enda...

Noen som har prøvd det med sine barn? Jenta mi vil være ca 9 mnd når jeg begynner å trene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Startet akkurat å bruke barnepass, og min er syv måneder. I begynnelsen synes hun det er greit, men så begynner hun å gråte mot slutten... Hun slutter umiddelbart når jeg kommer, så det er mamma hun savner. Har ingen råd å gi deg, og er ikke helt sikker på om jeg bør fortsette..

Men det er så deilig å trene, og det er nesten umulig for meg å trene hvis jeg ikke bruker barnepass da mannen kommer veldig sent hjem fra jobb.

Skrevet

Jeg har det, men ikke noen god.. hehe :)

Skal prøve igjen snart nå som hun er litt større, men det funka ikke bra da hun var noen få mnd. Men skal vel gå bra ? Mange begynner jo i bhg rundt da :)

Skrevet

veldig greit å trene på formiddagene, ja;) og jeg har utelukkende god erfaring med barnepasserne på sats!! frøkna her har vært der (på minisats) flere ganger i uka siden hun var 7 uker, nå er hun 8 mnd.

det hender jo at hun er litt urolig og gråter, og da kommer de og henter deg hvis de ikke klarer å roe henne selv. det er ikke sånn at de kommer løpende med en gang det er litt sutring, men de små kan jo være litt utrøstelige iblandt, og da blir man hentet. jeg kan hvertfall anbefale det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...