Gidder ikke! Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Har fått det for meg at jeg SKAL ha pasta til. Men finner ingen gode oppskrifter:(
Tieran Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Stek indrefiléten og kokpastaen. Lag litt tykk hvit saus som du heller pastaen over i. Dersom du vil kan du putte alt i en form med ost over og steke det til osten blir passe:) Kan hende det ikke høres godt ut, men det gjør det faktisk;)
Gidder ikke! Skrevet 11. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2008 Njæ, skeptisk... Hehe. Men takk for svar!
Shabby Cheap Chic Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Pesto pasta med bacon og svinefilèt er godt.... kan marinere fileen i pesto også...
Gidder ikke! Skrevet 11. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2008 Mmmm, Det hørtes godt ut. Kjøpte jo faktisk pesto også jeg:) Marinere, steke kjapt og deretter i ovenen da eller? bacon til å drysse over f.eks?
mamma-til-4 Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Salt,pepper og event annet krydder du ønsker....smør inn svinet:) Surr svinet rundt i bacon. Stek i ovnen på ca 200 C i ca 20 min...(sjekk det,for ovner er ikke like), eller sleng den på grillen:) Ris....(du ville vel ha pasta,så da får du jo bruke det;) Brokkoli... Saus....vet ikke hva du har og hva du liker,så du får ta noe som passer til svinet:) Vet ikke om det var dette du ville ha....men enkelt og greit dette og smaker digg:)
Turid Laila Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Bare å lage en sånn oste/urtesaus fra pose og ha over. Det er nydelig
Shabby Cheap Chic Skrevet 11. august 2008 #9 Skrevet 11. august 2008 Ja bacon til å drysse over syns jeg er godt... Marines og stek kjapt og inn i ovnen.. kan alltids ha på mer pesto etterpå
solita 06 Skrevet 11. august 2008 #10 Skrevet 11. august 2008 Skjær filéten halveis igjennom på langs, gni inn litt presset hvitløk ha på salt, pepper, hakket bladpersille og eventuelt basilikum, brett filéten sammen igjen. Surr bacon rundt, brun i panne og stek ferdig i ovnen. Godt og ser fancy ut med det grønne midt i. Pasta, broccoli og posefløtesaus til. Nam nam, tror jammen jeg må lage det selv snart :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå