lykkeligogglad:) Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Vurderer å kjøpe det nå, noen som vet hvordan de er i forhold til f.eks Reima eller Reflex?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Ja jeg har, har hatt både Troll og Reima Tec. Troll er super mener jeg og kjøper den til høsten igjen. Reima er også bra, men ulempen er at man i tillegg må kjøpe en tynnere dress som brukes på høsten og våren. Har forresten en marine med ull dress i str 92 som skal selges...hehe
lykkeligogglad:) Skrevet 11. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2008 Ja synes det er smart at man slipper å kjøpe en egen høstdress. Kan des ikke kjøpe din da jeg må ha en i 104...
Supermamma...eh...vel.. Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Jeg signerer innlegget til MammaLukas. Hadde Trolldress første året og ReimaTec neste år, da de ikke hadde riktig størrelse i Trolldressene. Er egentlig kjempefornøyd med begge dressene på hver sin måte. Troll fordi man kunne ta ut foret, og ReimaTec fordi den er så solid og virker som den tåler vann mye bedre. Kjøpte altfor stor størrelse i fjor så den vil nok vare gjennom denne vinteren også, og det er veldig deilig for de koster jo en del penger disse dressene... Men må nok kjøpe en høstdress i tillegg da..
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Jeg holder meg til Reima etter å ha hatt en arvedress fra Troll (brukt av bare ett barn) som lakk som en sil. (Det skal sies at Trolldressen ble litt bedre etter en runde med impregnering i vaskemaskinen.) I barnehagen sier de stadig "alle barna som ikke har Reima-dress må ta på regntøy utenpå dressen" når det er vått ute, og det tar jeg som en bekreftelse på at Reimadressene er bra. En annen fordel med Reima i forhold til Troll dressen er at den er lettere å ta på selv for barna fordi den er i "ett helt stykke", fremfor Trolldressen som ofte blir vanskelig å ta på selv pga det løse foret. Jeg synes det var ganske søtt ifjor vinter da snuppa var 2 1/2 år, la dressen på gulvet, åpnet den opp, pekte på de to store ovale sømmene i baken (som holder på plass ekstra-isolasjonen for at de små ikke skal fryse når de sitter) og sa "Deeeeer skal rumpen min!" Før hun satte seg ned på riktig sted på dressen og dro den på seg på egenhånd.
Gjest Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Vi har bare hatt Troll-dressen, men kan absolutt anbefale den! Vi er kjempefornøyde og kommer til å kjøpe den igjen!
mammae:-) Skrevet 18. august 2008 #7 Skrevet 18. august 2008 Synest både troll og reima er kjempe gode dresser. Men når elste vart 3 år og det vart meir slitasje på dressen, holdt troll dressen seg Mykje bedre en reima dressen. Den har hun nesten slitt hull i både i baken og på knærne:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå