Glad tobarnsmamma Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Jenta mi raper sjelden... Hun sovner oftest ved brystet, og når jeg holder henne opp etterpå blir hun irritert, og kaster med hodet... Jeg prøver å holde henne der til hun har rapet, men det er så sjeldent det kommer noe rap.. De gangene den kommer er den imidlertid svær, så jeg skulle ønske jeg fikk henne til å rape hver gang... Hvor lenge bør jeg holde henne opp? Er det andre måter å få henne til å rape på enn å holde henne opp på skulderen min? (Siden hun tydeligvis ikke synes den stillingen er så behagelig). Hun sliter litt med vond mage, spesielt på kveldene, så jeg regner med at raping er ganske viktig?? Hun gulper mye, både i våken tilstand og når hun sover... Og hun ligger ofte og svelger og svelger, som om hun har "oppstøt".. Er det vanlig?
anette&tutta mari :) Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 jenta mi raper aldri etter måltider.. ikke gulper hun heller.. hun raper derimot etter at hun har sovet. ikke hver gang, men ofte. hun er ikke plaget av at hun ikke raper. men de trenger vel ikke rape om de ikke sluker luft når de spiser?
Glad tobarnsmamma Skrevet 11. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2008 Jeg vet ikke? Tenkte bare at siden hun gulper så mye, og har vondt i magen, er det kanskje ekstra nødvendig?
Expat Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Det holder om du holder henne oppreist en stund og gjerne hopser litt, gå litt rundt. En tur i en babybjørn eller sele er greit. En gulp teller som rap, det kommer jo opp noe da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå