Gå til innhold

590 gram opp på 1 1/2 uke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke rart jeg føler jeg sitter med puppen ute hele dagen: Han må ha spist noe enormt! Trodde nesten ikke mine egne øyne da jeg så hva vekta stoppet på. Det er jo i meste laget det er jeg klar over, men det er ikke lett når han bare KREVER mat. Han er alltid sulten, bæljer og griner til han får mer pupp. Jeg fullammer, men kan man overfôre babyen på mm? Bør jeg få sjekket opp om han er "normal"? Han er 3 uker gammel i morgen, og har vokst ca 5 cm allerede!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan ikke overfore babyen på mm ;). Gutten min gikk opp 1 kilo på 17 dager og han er 6 måneder. Ble veldig sjokkert. De vokser litt i rykk og napp de små ;)

Skrevet

helt vanlig og veldig ok:) Han kan ikke overfores på mm, det kroppen ikke har plass til, gulper han opp igjen. Her skjedde det samme, han gikk opp 610 gr på en uke. SJOKK! Neste uke gikk han opp "Bare" 300, så det varierer veldig fra uke til uke, uten at det er noe galt i det.

Han er HELt NORMAL, og gratulerer meg god næring i puppene:))

Skrevet

Min gikk opp over 700g den første uken etter vi kom hjem fra sykehuset. Er jo vanlig at de går mest opp i begynelsen. Nå er det knappe 100g i uka, han er 4,5mnd. De kan ikke få for mye mm nei. Hva er de viltale mål da? :)

Skrevet

Han veier 4760 gram, og er 57 cm lang. 3 uker gammel akkurat i dag.

Skrevet

Kan en "overfore" med mme da?

Skrevet

Gir mme og Emma hadde en periode hvor hun gikk opp 300g i uka. Helt normalt sa de på helsestasjonen. De vokser som sagt i rykk og napp=) Slikt stabeliserer seg=)

Skrevet

Jenta mi gikk opp 1 kg på to uker rett etter vi kom hjem fra sykehuset.

De vokser utrolig fort i starten.

Med meg så trodde jeg hun krevde mat,

men i realiteten så hadde hun en del mageknip også som jeg feiltolka.

Man kan ikke gi for mye mm, så det skal du ikke bekymre deg for :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...