Callach Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Og jeg har begynt på Progynova i dag... fryseforøk altså. skal på UL 22.8.. så nå er vi igang... flere som ligger i samme løype???
okeke Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 yupp, starta på progynova den 7 og skal til ul den 18 )
Gjest Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Vi prøver fryseforsøk i naturlig syklus denne gangen, UL den 18. Er spente nå, sist vi prøvde naturlig syklus klaffet det 100%
Nøtt Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Vi ligger helt likt, Callach! :-) Begynte på Progynova i går, og skal på UL den 22.
Callach Skrevet 12. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2008 så gøy at det er flere i samme løype... (gøy og gøy, men dere forstår hva jeg mener) vi får følge med hverandre.. blir en trøtt av progynova forresten???
Nøtt Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 Jeg var zombie sist, såvidt jeg kan huske. Trøtt, men likevel fikk jeg ikke sove noe særlig godt. Merker du bivirkninger? Jeg har vært småsvimmel og småkvalm i dag (pluss TRØTT), men kan ikke huske at jeg fikk bivirkninger så fort sist gang..
Callach Skrevet 12. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. august 2008 trøtt så det holder.. kjenner det i hodet.. har omtrent aldri hodepine, så regner med det er progynovaen... og så er jeg litt kvalm hver ettermiddag... svimmel... var det i natt hver gang jeg måtte inn på rommet til lillegutt og snu han hvertfall.. fra 24 til 02.30. stupte nesten i veggen når jeg reiste meg.. hehe. kan være jeg ikke var helt våken da, men pleier ikke være sånn... håper det blir bedre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå