Gå til innhold

Da er jeg overbevist!

mammaentilfilipemanuelFØDT:)

Anbefalte innlegg

Etter mye research på Oth vogna,må jeg si meg overbevist.

Men har et par spørsmål til dere med erfaring.

Hvor lenge har barnet deres kunne ligge i bagen?

Hører om vogner der babyen er vokst ut av bagen etter tre mnd,og vil aller helst kunne bruke den i rundt seks mnd...

Er rød vogn veldig jentete?

Syns så absolutt den er finest,men det er kansje en veldig jentefarge???

Blir veldig glad for tilbakemeldinger:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138429615-da-er-jeg-overbevist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bagen har jeg ikke kjennskap til, da jeg kun har brukt vogna som sportsvogn. Men hadde en bag med omtrent samme målene, og mine store gutter vokste ut av den da de var henholdsvis 5 og 5,5 mnd gamle. Kunne muligens brukt den lenger, men da hadde de ikke hatt mulighet til å strekke seg ordentlig ut.

Ang. oth-bagen så har jeg hørt at den er blitt for liten fra alt fra 3,5 - 8 mnd, så det er veldig individuelt.

Har bestemt meg for å beholde oth`en og kjøpe bag til om når vi en gang får ny baby, men jeg kommer til å ha en annen vogn i tillegg som har helt flat liggestilling og som er vendt mot meg. Siden jeg får store barn og jeg gjerne vil ha muligheten til å dem vendt mot meg til minst 8-9 mnd alder så blir det sånn. Den ekstra vognen kan siden bli med i bhg som sovevogn der. Finnes mange ok brukte vogner til en grei pris på finn hvis babyen vokser ut av bagen før du er komfortabel med å flytte barnet over i sportsvogndelen.

Når det er sagt så tror jeg nok at du klarer deg fint med kun othèn også altså =)

Jeg synes ikke rød er for jentete, kjenner faktisk to gutter som trilles i rød oth. Ser absolutt ikke jentete ut. Knallfint med sort tilbehør på den røde vognen, og det gjør den også litt mer "maskulin" =)

Så liker du den røde best, så ville jeg valgt den!

Den røde falmer litt fort tror jeg,men leste ett tips her inne om å impregnere vognene da holder de seg bedre. Så det kan jo kanskje være lurt? Og ikke la den stå midt i solen om du tar den med til syden eller andre områder med sterk sol.

Vognen er iallefall den beste av de jeg har hatt, så anbefales på det varmeste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...