Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 ...fortsatt sover i sprinkelseng?? Hvor lenge har dere isåfall tenkt vente før dere kjøper en "vanlig" seng?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 ja! Tenkte å vente til han klatrer ur selv jeg:)
snuppi2 Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Tenkte også det var lurt å vente, men ser at det ikke er mange centimetrer igjen å gå på snart:)
2005&2010 Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Jenta her sover fortsatt i sprinkelseng, har kjøpt "vanlig" seng, men står på loftet inntil videre. Gruer meg litt til å bytte, da blir nok hopping ut og inn...huff
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Min gutt sover i sprinkelseng. Han har klatret inn i sengen, men aldri ut av den. Han klarer nok å komme seg ut, men har enda ikke prøvd. Jeg tror ikke han skjønner at han kan det enda, og godt er jo det...Han er 2,2 år.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 Frøkna vår på samme alder sover fremdeles i sprinkelseng. Hun har klatret ut og inn av den lenge, men har ihverftfall skjønt at det er der hun skal sove. Hun sover inne hos oss så ofte hopper hun over til oss i løpet av natten og inntil vi får fikset hennes rom så er det helt greit. Bytter seng når hun flytter på eget rom.
Mamma til Snupp & Lillegutt Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 Åja, da. Hun klarer å klatre ut av senga, men gjør det ikke. Sitter der bare og roper på oss... Til jul (rett før hun fyller tre) tenkte vi å gi henne "stor" seng. Tror det blir stas. :-) Kjenner flere barn som har sovet i sprinkelseng til de er 3
BettyBoob Skrevet 13. august 2008 #8 Skrevet 13. august 2008 mini på 2,5 sover enda i sprinkelseng klatrer ikke ut og det er fortsatt plass, så jeg venter litt til med å bytte til stor seng!
Gjest Skrevet 13. august 2008 #9 Skrevet 13. august 2008 Vi kjøpte vanlig seng nå i sommer, da var hun 2 år og 3 mnd. Hun kunne ha ligget lenger i sprinkelsenga, men lillesøster skal snart begynne å bruke den, og da ville jeg heller ha "innkjørt" storesøster i vanlig seng først, så hun ikke skulle savne lillesengen sin ) Ble minimalt med "oppståing", tror hun har gått ut av sengen sin en gang eller tre. Gikk over all forventning!
tvilling73, 05/07 Skrevet 13. august 2008 #10 Skrevet 13. august 2008 Hun blir 3 år i desember men har til nå aldri komt på at hun kan klatre ut av senga... hun har alltid vært forsiktig... har seng klar i kjelleren men drøyer nok mot jul før vi gjør noe med det.. hun har lillesøster på 10 mnd i naborommet - hun må gjennom det rommet for å komme ut i gangen - så vi fortsetter nok til hun får litt mer vet he he he.. ser det for meg, vekker hun andre til stadig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå