Gå til innhold

Kiddo eller tripp trapp stol... hvem er best? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Kiddo til gutten vår, fordi den kan man slå beina sammen på og dermed litt lettere å ta med seg hvis det skulle være behov for det. Får også kjøpt spisebrett til de. Fine stoler, lille tulla skal få lik til jul.. :o)

Skrevet

Berre for å vere vanskeleg kan eg slenge ein Småtroll inn i debatten. Vi foretrekker den heilt klart framfor tripp-trapp. TT'en er veldig trang når bøylen er på, føler at eg holder på å knekke beina på ungen når den skal oppi eller utav...

Men eg har ikkje prøvd Kiddo, så eg kan ikkje samanlikne med den.

Skrevet

Vi har begge - og foretrekker klart Kiddo stolen.

Den har alle de gode kvalitetene til Tripp Trapp, men har samtidig blitt laget med en del praktiske finesser som at den kan slås litt sammen, bøylen kan skyves inntil barnet (genialt når de begynner å kunne sette foten opp i setet og reise seg opp) - og ikke minst kan den reguleres uten verktøy. Og som nevnt over - nå kan man også få kjøpt bord til den.

Småtroll har min bror - men den har blitt så slarkete i den greia som setet reguleres opp og ned med at om ungen setter seg hardt ned - så raser setet ned noen hakk. Bøylen er også kun festet foran på midten - og det blir litt lealaust.

Nå skal de sies at den stolen er noen år, så de kan jo ha gjort forbedringer. Et stort pluss for denne er jo prisen. Reflex selger den til 499 komplett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...