Gå til innhold

På tide med et oppgjør...


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg må ned. Jeg bare MÅ. Jeg står med begge bena godt plantet i faresonen for hjertetrøbbel, diabetes, belastningsskader og fandens oldemor. Kan ikke være slik hele livet. Kan ikke utsette ungen min for mobbing på skolen fordi hun har en feit mamma. Jeg vil løpe uten at det er vondt. Jeg vil dra til svømmehallen uten å skjemmes. Jeg vil kjøpe klær i vanlige butikker. Jeg vil ikke sitte her og vente på livet mitt. Livet mitt er NÅ.

 

http://slankebloggenmin.blogspot.com/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stå på! Du har begynt bra. Husk at dette er første dagen i resten av ditt liv! Intervalltrening er supert for vekttap. Trening før frokost gir forbrenningen din et kick :o)

Jeg skal begynne på ketolysedietten på mandag. Gleeeder meg. Skal ned 20 kg.

 

(prøvde å skrive dette som kommentar på bloggen din, men fikk ikke lov siden jeg manglet passord og greier.)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Og takk for fin tilbakemelding.

 

I utgangspunktet hadde jeg satt opp at kun medlemmer av bloggen kunne skrive kommentarer. Jeg blir så lett såret, hadde ikke orket slemme kommentarer fra folk som bare MÅ ha ut av seg dritt... Og de finnes jo desverre. Tar sjansen på å åpne for kommentarer nå. Men ingenting blir publisert uten at jeg leser det først.

 

Jeg skal ikke gå på noen diett eller trene som en gal. Det fungerer ikke for meg. Jeg skal bare kutte ut drittmat (som jeg er så glad i), godterier, potetgull, øl... Skal spise sunt og trene litt hver dag. Så kanskje vil det gi resultater.

 

Teller på fingrene om jeg skal skaffe meg en vekt.

 

Lykke til med ditt prosjekt du også!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

renate77, jeg begynnte på ketolyse i dag.. går greit foreløbig, men er mye jeg er usikker på... skulle laget en ketolyse-klubb her på dib!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kan vi ikke? Hadde vært veldig greit å dele erfaringer underveis. Jeg skal bestille startpakken i morgen, så jeg håper jeg får den til mandag. Har lånt boken på biblioteket sånn at jeg kan forberede meg litt.

 

Hvor mye vil du ned?

Jeg vil ned 20 kg... kan være fornøyd med 15 også. Hehe :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eple:

Du er hjertelig velkommen i vår slanketråd, "noen som vil være m å slanke seg"! Vi er endel som støtter hverandre og backer hverandre opp for å ta knekken på de ekstra kiloene. Så har vi felles veiedag hver mandag. Er bare å hive seg på!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mitt mål er også 20 kilo egentlig, selv om jeg ikek hadde hatt vondt av å gå ned 40 liksom. men jeg var 20 kilo imindre før jeg traff mannen for snart 5 år siden, og da trivdes jeg ganske godt med meg selv.

 

første delmål er 90 kilo, og jeg håper på å være rundt 80 vertfall til mai, da jeg skal gifte meg, og håper at :)vi kan prøve på nr 2 etterpå.

Startvekt på mandag var skremmende 104 kilo. jaja, jeg er i ketose nå, og har snekveiet meg, og tror vekten er på vie nedover, selv om jeg spiser masse god og fet mat:) deilig!

 

da lager jeg en ny tråd her inne, ketolyseklubben:) hehe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...