huldretussa+ Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Hei vi er en liten familie på tre som venter barn nr.2 i september. Da vi ikke kjenner andre småbarnsfamilier er vi veldig intressert i å bli kjent med andre i Kristiansand området, gjerne andre småbarnsfamilier.
huldretussa+ Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2008 Blir veldig gjerne med på trilletreff, men er fortsatt i jobb. Får permisjon fra 01.09.
venus75 Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Så bra! Da hiver du deg bare med når du er klar. Vet ikke om det er andre ennå - men ønsker å få til noe iallefall!
lilleguttjuni08 Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Hei! Jeg er med på trilletreff Kan vi ikke møtes utenfor museumskaffen kl 12 på onsdag, så kan vi se været ann om det blir kaffe eller trilletur? Jeg tillater meg å endre det oppe på treff sidene, samt legge det inn på dinbaby. Det er sikkert en del som går inn på de sidene og
venus75 Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Helt toppers! Da er vi iallfall 3 stk til nå.
huldretussa+ Skrevet 18. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. august 2008 Beklager om eg utrykkte meg misvisande. Men eg kan desverre ikkje bli med på trilletur i morgon kl.12 fordi eg er på jobb. Jobber kvardager frå 8-15.30 kvar dag fram til utgangen av denne mnd. Eg har veldig lyst å bli med på trilleturer når babyen er komt forhåpentlig innen utgongen av september. Er høygravid fortida;)
lilleguttjuni08 Skrevet 18. august 2008 #8 Skrevet 18. august 2008 Kos deg den siste tiden! Bare følg med på denne siden / din baby - det blir helt sikkert masse trilleturer fremover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå