Gå til innhold

Noen som vil bli kjent med oss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei vi er en liten familie på tre som venter barn nr.2 i september. Da vi ikke kjenner andre småbarnsfamilier er vi veldig intressert i å bli kjent med andre i Kristiansand området, gjerne andre småbarnsfamilier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir veldig gjerne med på trilletreff, men er fortsatt i jobb. Får permisjon fra 01.09.

Skrevet

Så bra! Da hiver du deg bare med når du er klar. Vet ikke om det er andre ennå - men ønsker å få til noe iallefall!

Skrevet

Hei!

Jeg er med på trilletreff :) Kan vi ikke møtes utenfor museumskaffen kl 12 på onsdag, så kan vi se været ann om det blir kaffe eller trilletur?

Jeg tillater meg å endre det oppe på treff sidene, samt legge det inn på dinbaby. Det er sikkert en del som går inn på de sidene og :)

Skrevet

Helt toppers!

Da er vi iallfall 3 stk til nå.

Skrevet

Beklager om eg utrykkte meg misvisande. Men eg kan desverre ikkje bli med på trilletur i morgon kl.12 fordi eg er på jobb. Jobber kvardager frå 8-15.30 kvar dag fram til utgangen av denne mnd. Eg har veldig lyst å bli med på trilleturer når babyen er komt forhåpentlig innen utgongen av september. Er høygravid fortida;)

Skrevet

Kos deg den siste tiden! Bare følg med på denne siden / din baby - det blir helt sikkert masse trilleturer fremover :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...