Gå til innhold

Hva synes dere om disse kombinasjonene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt vanskelig, det der. Jeg synes Astrid er finere enn Lea (ville skrevet Leah), men jeg likte best kombinasjonen Lea Andrea. Er ikke så glad i dobbeltnavn på samme forbokstav.

Aller helst ville jeg hatt Astrid med et annet mellomnavn...

Men Lea(h) Andrea er helt fint - for all del: )

Hadde nok funnet et annet navn enn Lea foran Andrea, det blir for mye rim...Synes ikke dobbelnavn er så fint i utgpkt. Men om du vil ha to navn så synes jeg Astrid Andrea er best. Tenker du å bruke begge navn daglig? tenk litt på uttalen...si forslagene høyt så hører du iallefall hva som ikke passer.

Lykke til:)

For meg er Astrid et gammel dame navn, så syns ikke det er spesielt fint. Lea liker jeg derimot veldig godt og hadde det på listen da alle jentene ble født. Andrea er også veldig fint og jeg syns kombinasjonen Lea Andrea låter bra. Astrid Andrea blir for tungt.

Annonse

Ikke så glad i Lea, men både Astid og Andrea er flotte navn. Ingen av kombinasjonene var særlig vellykket syns jeg. Astrid Andrea likte jeg best, men ikke så glad i doble navn som begynner på samme bokstav. Lea Andrea rimer, og det syns jeg ikke er fint. I tillegg blir det litt tungt i overgangen, siden Lea slutter på A og Andrea begynner på A.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...