Gå til innhold

Tips til barnehageklær for de minste....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva slags merker har dere og er dere fornøyd? Tenker på de rundt 1 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når en skal velge klær til de minste må det være klær som de lett kan bevege seg i. Reima, troll og exit har veldig gode dresser til vinterstid. Ellers bryr jeg meg ikke så mye om merker egentlig. Vet at reima har en del kjekke luer og votter også.

Skrevet

Til innebruk nå når høsten nærmer seg, så har jeg av erfaring (jobber på småbarn), så er det oftest strømpebukser som gjelder. Man har jo på barna dette på denne årstiden, og inne i barnehagen er det for varmt til å ha bukse utenpå.

Så til barnehagestart på høsten ville jeg investert i en del strømpebukser som det går mye av, gjerne i god ull, som også er god til å ha under dress og og regntøy, og samme når det gjelder bodyer. Barna har det best i klær som gir god bevegelsesfrihet. :) merke spiller ingen rolle. Jeg tenker på hva jeg selv ville hatt på meg av klær når jeg vasker hus, daffer inne osv. og da faler fort valget på en god joggebukse ;)

Skrevet

Tulla mi er ikke så glad i å gå enda, så jeg bruker myke bukser hun kan kravle rundt i uten å føle ubehag.

Skrevet

sorry, jeg tenkte på uteklær. Vinterdress, regntøy, skotøy og sånne ting. Jobbet i bhg for endel år siden og da gikk det mye i Reima vinterdress, H&M regntøy og litt forskjellige merker på tynne parkdresser. Men det er jo så lenge siden, sikkert mye som har skjedd siden den gang :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...