annhelen Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Har født en frisk jente for fire år siden. Ingen problem. Har prøvd i 1 år og bli gravid (har ikke brukt prevansjon før det, bare vært forsiktig). Har hatt to SA etter hverandre. Eg prøver å ta det rolig, og gjør forsåvidt det og, men er alltid spent på om mensen kommer eller ikke. Lever helt normalt (dvs tar et glass vin, trener som før osv). Bør vi oppsøke hjelp siden vi har vært prøvere i et år?? Er det fastlege som bør henvis meg videre, evnt. kontakte gyn selv.? Bor i Kr. sand.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Siden du er her inne og spør så er det jo tydelig at du tenker en del på det og for din egen del så kan det jo være greit å ta en tur til legen og begynne med å ta noen hormonprøver om ikke annet. Som regel blir man gravid i løpet av det første året, men hos noen tar det litt lengre tid. Men det behøver ikke være noe galt av den grunn. Men vi slet også forrige gang og oppsøkte lege etter 1 år for å finne ut om det var noe galt med en av oss. Legene er fantastiske på dette området (er i alle fall min opplevelse) og henviser deg videre dersom de mener det er behov for det. Ønsker deg masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå