Gå til innhold

UNSKYLD til alle med 5-10 kg for mye på kroppe....


Meg og knoll&tott

Anbefalte innlegg

For tre år siden stoppet vekten min på grufulle 105 kg. Etter beinhard jobbing og stålvilje er jeg nede i 75 kg no. Men har stoppet helt opp, selv om jeg har 5 kg igjen til målet mitt.

 

Da jeg var "god og rund", hadde jeg liten,om ikke null forståelse for di som "søt og klaget" for noen få kg. Men no innser jeg at jeg no har samme problem som mange av dem...

Får null støtte fra folk som veier mere enn meg (ikke alle da, missforstå meg rett)... Greit nok, jeg er ikke lengre farlig overvektig, men riktig vekt for meg er mlm 65 og 70 kg (dette er fulgt opp av lege altså).Kjenner jeg blir så suuuuuur!!!

 

F.eks når jeg får kunde i butikken (sunkost) som klager sin nød, og jeg prøver no å veilede dem så best jeg kan, så kommer en komentar av typen : "hva vet vel du, som ikke har problem med overvekt"... Har av og til lyst å rope høy at joda, jeg har vært dær og di siste kg er værst, for ikke å snakke om det å holde på vekta!!!!

 

Så UNNSKYLD til alle alle alle som ikke er fornøyd med kroppen sin, uansett hva det måtte være som grunn til det, EN ting har jeg iallefall lært, og det er at jeg ikke vet kor tungt det til tider kan være for andre:)

 

Så er det bare èn ting til å si, og det er LYKKE TIL MED SLANKINGEN JENTER, både store og mindre store.

 

Klem fra meg:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, men det kan du vel si? Se an kunden selvsagt, men en ærlig og oppriktig ansatt ville jeg satt pris på hvis jeg kom til en butikk og lurte på ting ang. kosthold og det å gå ned i vekt. Det hadde faktisk gitt meg en liten dytt i forhold til at "kan hun klare det kan jammen jeg og" - man får liksom et eksempel på at en ikke er alene :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har faktisk ikke lov å f.ex si at "jeg har brukt det og det produktet", er noe med at hvis kunden ikke er fornøyd... Og hvis jeg skulle si at jeg ikke har brukt noe, så er det "det samme" som å si at produktene ikke virker... forstå det den som kan!!!

Men jeg ser igrunn kunden an, og bruker "andre kunder" som referanse, isedet for meg sjøl.

 

Men di tre- fire jeg reffererer til er vel heldigvis ikke dagligdags. Men hjalp meg til å sette ting i perspektiv, da jeg ofte tenkte sånn sjøl tidligare...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...