stemammamia Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Vi reiser snart til Mallorca og med det lurer jeg på om det er noe vi absolutt må ta med. Reiser med bonusjenta mi som blir 3 i november, og pappaen til jenta har ikke reist no særlig med jenta.. Har pakket mye men har ingen aning om det er noe jeg har glemt.. Hjelp meg litt!!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Vi har reist mye med minien siden han var 4 mnd. Det jeg alltid passer på er mat og bleier. Vår sønn blir 3 år i desember - han er i sluttfase når det gjelder bleier - bruker dem kun når han sover og skal bæsje. Men jeg tar med 2 pk bleier når vi reiser om 2 uker - bare for sikkerhetsskyld. Ellers tar jeg med middagsglass, sukkerfri saft og pasta. Det er ikke alltid maten faller i samak for de små og da er det godt å ha litt i bakhold. En liten ryggsegg med tegnesaker, kanskje en liten fotoalbum og andre små ting hun liker å leke med som kan brukes på flyet. Lykke til og god tur
stemammamia Skrevet 11. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2008 Jenta her har nettop sluttet med bleier og bruker kun om natta så det skal ikke bli noe problem. Hun er overhode ikke kresen på mat så det trenger vi ikke å tenke på. Ellers har vi nettop kjøpt inn en ryggsekk som vi skal kjøpe inn og ha oppi til flyturen. Hvor reiser dere anonym?
to jenter og ett gull i magen Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 jeg reiser i morra tidlig til mallorca med min 3 åring:) tatt med sandaler, shortser, skjørt, kjole og overdeler. + badetøy og solkrem. håndkle skal jeg kjøpe til hu der. og tatt med badekåpe hu kan ha på sg når hu har bada... til flyturen tegnesaker:)
stemammamia Skrevet 11. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2008 Alt det er i boks;) Håndkle ville jeg tatt med hjemmefra, hvis du ikke har mulighet for vask der nede da. De suger nemlig ikke fukt eller noe før vask, det har iallefall jeg erfart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå