Gå til innhold

Oth hos Barnas hus

Anbefalte innlegg

Hei! La merke til reklamen fra Barnas hus på siden her. Vet dere om den gjelder alle butikkene i Norge? Eller er det kun en ny butikk? Spør siden det står åpningstilbud på en del av produktene.............!?

Har veldig lust på en oth, men syns de er dyre. Er jo normalt nesten 8000 kroner for vogn + bag. Og da er vel rett under 6000 et kjempetilbud? Men gjelder det gamle modeller? Har ikke termin før i januar, så hadde tenkt å vente litt med kjøpet. Er tross alt ikke halveis enda. Tror dere samme tilbud vil komme igjen? Eller bør jeg benytte sjangsen nå?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138427328-oth-hos-barnas-hus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jo ett knalltilbud =) Må vel til USA for å få det noe særlig mye billigere iallefall. Grunnen er vel kanskje at de nye modellene er kommet nå, så da vil de vel ha ut de gamle tenker jeg. Man vet jo aldri hvilke tilbud som kommer, men sjeldent det er så gode tilbud på oth så jeg tror jeg hadde nyttet sjansen å kjøpt. Iallefall om det ikke er så viktig for deg å ha den nyeste modellen.

Jeg var der i dag og skulle kjøpe regntøy som de reklamerer for. Men da jeg kom i kassen skulle de ha full pris for det. Når jeg sa det sto annonse på nettet sa hun at de ikke har kampanje før neste mandag. Da la jeg regntøyet fra meg og gikk!!

Da må hun i kassa ha vært litt forvirret, for det står jo på nettsiden deres nå, uten noen dato. Vet også at Fru Lyng butikkene som har hatt salg nå skulle nyåpne som Barnas Hus igår og da skulle de ha noe tilbud, så det må da gjelde alle butikkene...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...