Supermamma...eh...vel.. Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Noen som vet hvordan man kan finne ut av det?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Ring kommunen din og spør, de sitter med oversikt over det. Eller så kan du jo spørre familier med skolebarn i samme gate du bor.
Supermamma...eh...vel.. Skrevet 11. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2008 Takk for svar. Det er ikke her vi bor, men et sted hvor vi har en tomt som vi muligens skal bygge på. Den ligger midt i mellom to barneskoler, så jeg bare lurte på om det fantes noe sted på nettet man kan sjekke. Ingen big deal, var bare nysgjerrig på det i dag.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 I oslo kan man finne ut hvilken skole ved å søke på kommunens nettsider. I oslo er det via utdanningsetatens sider, stikkord skoletilhørighet - skolegrenser (veiledende inntaksområder). Der kan man finne gateadressen sin og se hvilken skole man tilhører. Sikkert noe lignende i andre kommuner;)
Supermamma...eh...vel.. Skrevet 11. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2008 Takk skal du ha. Der fant jeg den informasjonen jeg lette etter. Jeg var inne på kommunens sider, men så på feil sted og fant det derfor ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå