Gå til innhold

Samboer gjør motsatt, blir snart gal!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare høre hva dere mener. Om det er jeg som er vanskelig, eller ikke..

Samboer er veldig glad i gutten vår, men har noen rare forestillinger om at han skal spise det han spiser, og at han får ta og kjenne på alt som er.

Det er helt greit for meg, bare ikke et par ting som jeg ikke liker, og som er viktige for meg at han ikke gjør.

1. Det ene er å rive ned kjøleskapmagneter og familiebildene som henger der. Jeg finner igjen kjøleskapmagnetene i lekekassa eller på soverommet, og bildene revet eller krøllet i en haug. Samboer bærer gutten vår på 9 mnd. rundt så han får ta alt... Jeg er glad i disse bildene, men han respekterer det tydligvis ikke, for jeg finner dem stadig på soverommet, mens han flirende sier at han ikke har rørt dem.

2. Det andre er å la ham "suge" på eplet hans ettersom han spiser. Han er så stor nå, og har fått tenner, så jeg har hjertet i halsen når jeg ser det. Jeg har sagt at han heller må raspe eplet å gi ham, og jeg har gitt tydelig beskjed om at dette får han bare ikke gjøre.

Samboer sier nei, det er greit, men nesten daglig nå finner jeg ham med eplet i munnen på minsten.

3. Ikke gi ham så mye is og sukkerting, og ingen brus. Han driter i det, og hver gang vi er ute, så er han på vei til å kjøpe is til dem. Har tatt ham på fersken med brus flere ganger i munnen på gutten. Hører bare hylskrik, og det er babyen som vil ha mer selvfølgelig. (Blir snart gaal!!)

I dag da jeg kom ut fra dusjen, og jeg så minsten hostet og harket på fanget til samboer som gav ham eple.. IGJEN! Samboer sitter bare og flirer, og sier.. "det er ikke farlig he,he..."

Vi har vært sammen i 14 år faktisk, og for første gang kjenner jeg at jeg er så frustrert at jeg vil bare gå. Trodde aldri at det skulle være så alvorlig som skilsmissegrunn, men akkurat det med eplet og bildene føles som han ikke respekterer meg, og når han i tillegg bare ler av meg og liksom "ja, ja..." og flirer, så føler jeg at det er nok.

Måtte bare få det ut et sted!! :))

Er jeg blitt helt hysterisk, eller hva synes dere om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bank i bordet og si at nå er det nok...

Han skal faktisk høre på hva du har å si og respektere det... og omvendt...

Jeg er som deg...Får helt noia...

Men det eneste som må gjøre er at dere må snakke sammen...

Skrevet

Man er jo to som har fått barn så jeg tenker at begge bør høres, men at han gir bittelille ungen sukker og brus?????????????????????? Den hadde jeg ikke takla nei!!!! Ødelegge alt før han er så stor at han skjønner det engang..

Og epler kan være farlig ja.

Om han ikke hører på deg så be han ta en telefon til helsesøster og høre hva de har å si... Har dere en helsesøster med futt i så håper jeg hun gir han så øra flagrer!

Brus altså...

Skrevet

det med eplet skjønner jeg godt. Det med bildene, ikke i det hele tatt. Om han ikke respekterer at du vil ha familiebildene hengende i fred på kjøleskapet, så flytt dem! Sett dem i rammer og heng på veggen, heng dem på en oppslagstavle et annet sted. Få dem vekk av veien.

Utrolig irriterende at han ignorerer det du sier på den måten, men kanskje han tar hintet om du bare fjerner dem?

Is og brus tar de ikke skade av i ny og ne, men det med eple i halsen hadde jeg blitt dritsur for.

Skrevet

jeg hadde også blitt hysterisk hvis det var sån her i huset! Jeg ville nok tatt enn ordentlig prat hvis det var min mann som hadde gjort sånn!

jeg blir redd når min mann bare tøyser med mat på skeden at han skal gi diverse til våres gutt (som kun får morsmelk enda). Og da VET jeg at han ikke kommer til å gi noe! jeg må jo bare le av det til slutt, men jeg virkelig førstår deg at du blir sint og frustrert! ikke akseptabel oppførsel, spør du meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...