Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Jeg kom til å skrive innlegg her inne... Men nå er jeg her ) Hadde sex med A 30.06.08 og han kom inni meg. Så hadde jeg sex med B flere ganger i perioden rundt 3-9 juli. Har gått på pillen hele tiden, så da mensen uteble var jeg ganske så sjokkert!! A er en utrolig herlig og ressurs-sterk person. Vi hadde et forhold som er avsluttet nå, han ville fortsette men mine følelser er borte. Er veldig glad i han - men som en venn. B er bare fantastisk og den jeg ønsker å dele livet mitt med. Etter mine beregninger var EL ca 6. juli og det stemmer overens med tidlig UL (tok på fredag) Vet jeg ikke får noe svar før barnet er født, men det hjalp å bare skrive det ned )
Gjest Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Hei! Ja, får håpe at du har rett da Sikkert ikke kjekt å gå å tvile slik gjennom hele svangerskapet. Jeg har nå veldig sterk tro på at B er faren, siden du hadde sex med A så mange dager før EL. Men som du sier, så er det ikke noe annet å gjøre enn å vente til barnet kommer dere får det endelige svaret. Lurer på hva folk gjorde før DNA-testen kom?? De må ha hatt det skikkelig vanskelig da, når de måtte gå hele livet i usikkerhet. Lykke til med testen da!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Ja tenk på alle de "fedrene" som har betalt bidrag, eller hvis de fortsatt var sammen med mor, behandlet disse barna som sine egne, må ha vært et forferdelig sjokk for dem som senere har funnet ut at de ble lurt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå