Tjorven1 Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Da er jeg som sagt klar igjen. Jeg regner med å reise ned onsdag eller torsdag. dag 14/el? torsdag 21/8. Flere som skal til Køben å lage barn nå? Hadde vært hyggelig å treffes/snakkes :-)
Lykkeliten2008 Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Jeg reiser trolig i slutten av uken, skal på UL i morgen så får vi se. Ønsker oss begge lykke til og at det blir siste gangen vi drar på en slik tur :-).
Tjorven1 Skrevet 12. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2008 Hvordan gikk ul? var det ett gullegg der? Ja, dette blir jo siste gang vi skal ned, så jeg skal bli noen dager tror jeg, shoppe og kose meg litt - og få litt velpeie - min tidligere masør/Raki mester/aromaterapaut har klinik der, så tenkte å unne meg litt luksus.
Lykkeliten2008 Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Var på UL i dag, det var to gullegg, skal på ny UL på torsdag. Det blir trolig insem. på fredag og lørdag. Jeg skal også shoppe og kose meg mens eggene befruktes. Kos deg og lykke til. Husk at det er siste gangen vi reiser nedover for denne type prosjekter. Denne gangen skal det også gi oss resultater i form at baby :-)
Tjorven1 Skrevet 13. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2008 To egg! Så spennende :-) Ja, det er jo siste gang vi reiser så nå skal byen nytes. Jeg tror nok at jeg reiser rundt onsdagen jeg.. dag 14 etter tr er torsdag. Men vi holder kontakten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå