Gå til innhold

Har dere tegnet barneforsikring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I så fall hva slags og hvor? Noen synspunker på dette? Litt usikker på hva slags forsikring(er) vi bør ha for barnet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har på if... nån slags barnepakke som de har. har ikke sett på ulike, bare ringte dit å fikk enn.

Skrevet

Her er Dennis forsikret hos Storebrand 39kr i mnd

Den dekker : død ved ulykke, beh. utgifter ved ulykke og med.invalid ved ulykke

Oppgraderes når han er 3mnd som gjelder til 16år kr 229 i mnd da er det full forsikring som dekker..... se link.

http://www.storebrand.no/site/stb.nsf/Pages/barnassuperforsikring.html

Her er det kun det beste for den beste som gjelder ;)

Skrevet

Vi har gjennom Gjensidige.

Les om de ulike forsikringene på nettet, tenk litt over hva som er viktig for dere. Generelt er jo forsikring ved død lite vits i å ha, de er vel viktigst å ha en forsikring barnet kan få dersom det uheldigvis skal bli ufør før de har tjent opp mer enn minstepensjon. Prøve å unngå at barnet blir minstepensjonist hele livet.

Ellers kan man vel få hjelp og støtte ved sykdommer, sykehusopphold etc.

Tror dinepenger.no har gjort en test og sammenliknet ulike forsikringer.

Skrevet

Vi har storebrand sin barneforsikring, utvidet. Den skal visst være veldig bra.

Skrevet

Vi har Gjensidige vi også. Både meg og snuppa:)

Skrevet

TrygVesta utvidet her..

Skrevet

Her er gullgutten forsikret hos IF..

Valget falt der pga vi har alle andre forsikringer der og er fornøyde med de.

Skrevet

Skal tegne på snuppa i Storebrand :)

Skrevet

og vi har ikke og har ikke tenkt til det- synes det er tøysete at man skal behøve å forsikre barna sine i Norge- selv om jeg forstår at man gjør det. er vi de eneste kanskje.. her inne-

Skrevet

Ikke vi heller. Det skal ikke være nødvendig. Og det er svært sjelden at man får dekket noe gjennom barneforsikring. Det anbefales faktisk å ikke ha det. Les her:

http://www.dinside.no/php/art.php?id=111156

Anbefaler heller å spare på vanlig måte (og den beste måten å spare på er å betale ned på lån!)

Skrevet

vi tegnet barneforsikring når vi kom hjem fra sykehuset. vesta sin jeg da

Skrevet

vi har den storebrand utvidet forsikring. koster vel rundt 150 i mnd, men det kan vi trekke av barnetrygda. vil heller ha forsikring I TILFELLE og heller da betale 10 000 kr unødvendig, enn å sitte der med skjegget fult av postkasser om det nå skulle skje noe. er så vanskelig å oppdage ting på disse små, tenk om det kommer sigende noen alvorlige sykdommer, eller kreft eller hva det skulle være. da er det fint med en forsikring. selv om forsikringer ofte er mye pes når man først behøver premien da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...