Lykkeligtobarnsmamma Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Jenta mi har alltid våknet for mat ca 3 ganger om natta og deretter sovnet igjen. Nå våkner hun og setter seg opp i senga og gråter. Jeg går inn til henne og tilbyr henne puppen, hun vil ikke ha. Jeg legger henne ned igjen gir henne smokken og går ut igjen. Da begynner hun å hylskrike. Jeg er så trøtt for tiden at jeg bare har tatt henne opp og lagt henne med meg, da roer hun seg, men sovner ikke! Ligger å babler og er lysvåken! Off dette er slitsomt....I går sovnet hun 19.00, våknet 23.00 og sovnet ikke igjen før 03.00. Hva skal jeg gjøre?
line_n & sara Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 har ikke noen råd, men snakka med hs om dette, og det er visst vanlig at de sover utrolig rundt denne alderen (drømmer mye) ...her har det også vært mye uro på natta, heldigvis ikke lys våken, som din, men våkner, vil ha mye mat og etc.. får håpe det går fort over!
solstråle med maibarn Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 kjenner meg igjen !!! jenta vår på 10 mnd har holdt på slik en god stund nå. holder på å bli gal.... i går sovnet hun greit kl 1900 men voknet kl ett og var våken til nesten fire. ligger å babler og gråter om hverandre...
Lykkeligtobarnsmamma Skrevet 11. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2008 Uff skikkelig slitsomt er det...håper bare det går fort over! Hun blir skikkelig grinete på dagen også når hun sover så lite på natta:( Å det samme blir mammaen...huff.. "Mamman til godjenta" tar du henne opp når hun våkner, eller ligger hun i senga si?
solstråle med maibarn Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 jeg har tatt henne over i vår seng, men det hjelper ikke så hun blir lagt tilbake i egen seng og etter en laaaaaang stund sovner hun . endelig... mens det hele står på ser vi jo at hun er stup trøtt men det virker som hun ikke klarer å roe seg. håper virkelig det snart går over. hun skal jo snart begynne å barnehage og jeg begynner å jobbe igjen, så da trenger man i hvertfall å sove om natta ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå