MathildeC Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Vi har en one tree hill trehjuling som vi nok ikke orker å drasse frem og tilbake til barnehagen hver dag når hun begynner om et par uker (da er hun litt over 13 mnd). I tillegg har vi en Maclaren Techno XT trille, men den blir vel for puslete å ha i barnehagen kanskje? Hvordan gjør dere andre det? Tenkte kanskje å skaffe en brukt vogn, en sportsvogn av noe slag, for den må vel ha seler (vi hadde en gammel Simo, men bare dypvogn, uten seler, og det går jo ikke nå..)
lille me og mine Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 i barnehagen burde du ha en god sovevogn, det vil si en du kan legge ned i full liggestilling, med seler, og en vogn som er god og tett til vinteren. En vogn som har fotpose (slik trekk over sportsvogna), og som har regntrekk. Selv skal jenta mi få med teutonia S3, en god og lun vogn. Har også quinny speedi vogn, men det synes jeg er altfor åpen til å ligge ute i i barnehagen på vinteren.
_Mita_<3 Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Jeg kommer til å bruke den ene vogna som man kan legge helt ned med god plass, har teutonia mistral eller hva den heter.. Har også en annen quinny og en paraplytrille,men de er ikke gode å sove i. Men dere.. lurte på en ting.. kan jeg ha vognen i barnehagen el må jeg ta den med hver dag?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Den kan stå i bhg. Tror ikke det er noen som tar den med seg til/fra hver dag.
Gjest Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Det kommer da helt an på barnehagen. Alle i barnehagen vår må ta vogna fram og tilbake hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå