Gå til innhold

Aug/sept/okt-mammaer, både med og uten baby; nytt treff i Lillestrøm 8 sept.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da har jeg gått ut i permisjon og går nok bare og venter, så jeg er med! Har termin 26. sept. Fikk jo ikke med meg forrige treff og er spent på se hvor store magene har blitt siden sist :)

Håper dere med termin i august holder oss oppdatert!

Hi hi, ja det blir spennende å se hvem som har poppet siden sist :-) jeg går ut i permisjon en dag etter deg, så 8.sept er vi i samme båt. Har du vært på no omvisning/kurs el på sykehuset ennå da?

Jeg er med!! Men det blir på kveldstid nå også eller?? Jeg skal i teorien jobbe fullt ut hele september, så ettermiddag/kveld passer best for min del...

Blir spennende å se igjen alle ja. Jeg fikk jo heller ikke med meg siste treff, så vi har nok forandret oss mye siden sist alle sammen :)

Fødeavd flytter forøvrig 1. okt, ja. Så da er det bare å knipe igjen til de har flyttet jenter ;) Hihi....

Heisann!

Det var hyggelig å treffes sist gang:) Jeg kommer med baby hvis jeg kommer 8.september. Lillegutt kom til verden 10.08.08 og alt er heldigvis bra med både mor, barn og far. Jeg fikk alvorlig svangerskapsforgiftning lørdag kveld den 9.august og reiste på ahus for undersøkelse etter at fostervannet var gått. Det var da jeg kom på ahus at svangerskapsforgiftnung ble påvist og mine smerter var så store at Lillegutt kom til verden med keisersnitt kl.02.59. Han er selvfølgelig verdens nyyyyydeligste gutt:) Han var 45cm og 2410gram da han ble født. Det var såååå utrolig deilig å få komme hjem i kveld etter 8 dager på sykehuset.

Gir lyd fra meg når 8.sept nærmer seg for å si om jeg kommer eller ikke:)

Annonse

Åh, så fantastisk! Gratulerer så mye med vel overstått selv om det ble mer dramatisk enn forventet. Kos deg og nyyyt dagene, så håper jeg vi sees den 8.sept :-))

Gratulerer så mye til dere som kommer som 2 på utsiden :-) Tenk at i slutten av oktober er alle i samme båt. Akkurat nå lever vi med og uten mage vidt forskjellige liv. Ikke lenge til det jevner seg ut da :-)

Gleder meg til å se alle både store og små!

Gratulerer til alle som har født, begynner å bli en del no, blir kjempe gøy å se dere på treff viss dere kan komme. Skal prøve å komme eg også, men vil helst ha pressa ut små jentene mine først.. Ligger som en hvalross på sofaen no og venter...hehe...

Annonse

Må bare gratulere så mye til ingridkristine, fia08 og dollypop :) Begynner å bli rimelig sjuk etter å få hilse på frøkna jeg og, men må jo smøre meg med tålmodighet i et par mnd til... Med tanke på ting som gjenstår og gjøre så er det bra det er litt tid igjen da :D

Gleder meg til å se dere alle 8. sept!!

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Heisann.

Beklager at jeg ikke fikk sagt ifra at jeg ikke kunne komme sist. Jeg lå på Ullevål og hadde fått en liten sønn :) Håper alt står bra til med dere alle... både de som har født og de som venter i spenning :)

Gleder meg til vi møtes igjen!

Klem

Gratulerer til deg også, Thesi81! Vi snakket om deg på treffet, lurte på hvordan det gikk både med fødselen og oppussingen, hehe. Snakket også om at vi må få til et nytt treff i okt/nov når alle babyene har kommet :)

Klem fra marthilde (5 dager til termin...utålmodig!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...