Gå til innhold

Nesten ny bugaboo camelon vogn tilsalgs!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vognen er svart. Bag delen er pent brukt i 5 uker og sportsdelen er ubrukt! har også stelleveske.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jo! men går mye tur i ulent terreng. går fint å snu rattet slik at de store hjulene er fremme, men syns det blir litt tungvint i lengden. men ellers er jeg egentlig veldig fornøyd med den!! den er lett og god å kjøre, stor og god bag, justerbart ratt og du kan snu rattet slik at du kan se barnet når de går over til sportsdelen. det kan man ikke på de fleste av de andre "lette" vognene!

Skrevet

Hei:)

Er kanskje inntresert i vogna di...Hvor mye tenkte du i pris?

Skrevet

den kostet 7650 kr ordinært og stellevesken koster 979. tenkte å selge alt for 6500 totalt. da for du også med uv netting (159 kr), regntrekk og myggnetting.

Skrevet

dersom noen ønsker å kjøpe kun vogn med tilbehør selger jeg den for 6000. 1650 kr avslag. vognen er VELDIG pent brukt!!

Skrevet

sportsdelen er forresten ikke åpnet så den kan byttes til annen farge hvis det er ønskelig! har kviterin på alt!

Skrevet

Hvor holder du til? Jeg kunne være interessert.. men har egentlig satt maxpris på vogn til 5000 kr da:-) prute prute :-)

Skrevet

jeg bor i stavanger. du da? er jo ganske godt tilbud når vognen nesten ikke er brukt! fikk høre at hvis jeg la den ut på finn til den prisen så ble den solgt på dagen. har bare ikke giddet det for det er med tungt hjerte at jeg selger den så hvis ingen vil kjøpe den så beholder jeg den heller:) får jo med stelleveske og, de koster jo og endel nye!

Skrevet

Har du en mailadresse, så kan jeg sende deg mail og du har kanskje bilder av vognen?

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg kan være interessert.. Har sendet deg ei mail, gi meg en tilbakemelding dersom vogna ennå er til salgs:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...