linaa Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 prøvd i snart ett år, å ennå ikke blitt en liten en :/ begynner å bli mega leei:( hatt samme samboer i 3år snart : ) vi vil såå ha en liten en. testa meg i går. å da fikk jeg en svak strek på testen etter 2 min men sikkert ikke gravid? i etter uka sist så har jeg gått nå 2 uuker med konstant kvalme å støl i magen sur å grinete er jeg oxo sier samboer;P hmm kjennes ut som jeg er sulten hele tiden å små spiser i ett sett kan det ha blitt no?: ) håper på masse svar
Gjest Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Hei! Ja, får bare håpe at det har klaffet for deg denne mnd da. En strek er nå en strek har jeg hørt. Lykke til
Jokeren Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Om du tar testen tidlig (noen dager før IKM), kan testen vise svakt. Om du tar en ny test om noen dager, er nok streken tydligere:) Høres ut som om du er gravid. Krysser fingrene for deg:)
linaa Skrevet 11. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2008 okiii. er nyy her så greit oxo få høre andres mening syns jg har hatt en del symptoner oxo, som hals brann, sliten å trøtt, sulten, vondt i brysta(kjennes ut som de er tunge) stikking oxo stikking nederst på magen . kjennes ut som jeg har mensmurring å det her har holdt på 2 uker sist jeg hadde uka var det såå vidt jeg blødde. men kan ha vært no annet da ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå