Gå til innhold

ULTRALYD I 9UKE


Gjest

Anbefalte innlegg

fy søren så morro og fint! Hørte hjerteslagene og så den lille.. det var utrolig betryggende! Jeg anbefaler det på det sterkeste for alle spes dem som er litt engstelig og redde! det var den beste opplevelsen jeg og samboeren har hatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gjort det samme selv. Var på Volvat forige uke. Og det var helt supert. Fikk tilogmed med meg DVD med små filmsnutter av knøttet hjem;) Verdt hver eneste krone (som ikke var så mye i utgangspunktet)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL i 10 uke+ og synes dette var fantastisk. Har hatt så lite plager, så jeg har nesten gått rundt å vært redd for at jeg alikevel ikke var gravid...men i går så jeg det lille nurket bevege seg, den tok opp den ene hånda (jeg liker å tenke at den vinket til meg...hihi), vi så at hjertet beveget seg - og ikke minst fikk bekreftet at størrelsen og utviklingen så normal ut sålangt.

 

Blir smårar av dette...hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det koster fra 1000-1600kr.. på oslo city er det billigst det koster det 1050 og da får du med bilder! og dem har som regel tid bare du ringer tidlig på morgenen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært på Volvat og jeg betalte 790,- og da fikk jeg med meg 4 bilder av det lille nurket :)

Var såååå koselig og se den lille sprelle der inne..og jeg så 2 armer og 2 bein ;)

Anbefaler alle til og gjøre dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg betalte 850,- på Volvat og da fikk jeg med meg en dvd plate hjem med små filmsnutter av nurket. Mulig det er billigere for de som er medlem der. Absolutt å anbefalle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...