Gå til innhold

BIM-treff Baracoa Asker flyttet til tirsdag 26.08!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper mange nye og gamle melder seg på under her:

Svale-79, termin 23.oktober, Billingstad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du og takk for sist!

Om jeg ikke har født ennå, så håper jeg å kunne troppe opp :) ¨

Sitronelle, termin 5 sep

Skrevet

Jeg dukker opp. Har termin 2 desember.

Skrevet

Håper på å bli med jeg også. Termin 4. desember.

Skrevet

Samme tid eller på dagtid denne gangen :-) ?

Skrevet

Fremdeles kl.19 :-) Har forresten ført opp tidspunkt rett under linken for "BIM-treff"...

Hyggelig at så mange har lyst til å være med! Blir gøy å møte dere som ikke har vært med før :-)

Til nå har jeg registrert:

Svale-79, termin 23 okt

Sitronelle, termin 5.sept (med forbehold om fødsel (!))

Ms.Charming, termin 2.des

Camilla C, termin 4.des

mmogentil?

Skrevet

Hei!

Jeg fikk min lille Moa den 27 juni og har prøvd å finne noen nye trillevener her inne på DIM. Finner ikke noen treff for oss som allerede har fått barn, og lurer derfor på om jeg kan henge meg på dere? Så at i hvert fall en av dere har termin om ikke så alt for lenge!

/Oliva

Skrevet

Hei igjen.

Glemte å skrive termin, det er 8 nov. Er usikker på om jeg får kommet - men jeg skal prøve!

Skrevet

Hei Olivia77

Klart du er velkommen! Bare kjempekoselig det! Vi er en liten gjeng som møttes litt før sommerferien, så vi er flere som er fødeklare nå..Ei fødte faktisk for to dager siden, og det er en 4 stykker til som er rett rundt hjørnet. Så vi blir en liten gjeng trilleklare fruer :) Blir koselig å kunne treffe noen på dagtid og trille eller gå på kafe!! Nå vet ikke jeg om jeg kommer på dette treffet, da jeg foretrekker å møtes på dagtid, pga min lille datter som er 1 år og det er leggetid osv, men etter fødsel (ei lita jente) så er jeg å treffe etter hvert :)

Skrevet

Hei igjen!

Høres veldig bra ut! Da dykker jeg nok opp på Baracoa neste tirsdag!

Gleder meg!

/Olivia

Skrevet

Hei,

Jeg bor i Bærum, nærmere bestemt Kolsås, men lite BIM-treff aktivitet her. Lurer derfor på om jeg skal henge meg på et treff i Asker. Er jo bare en liten kjøretur, og hadde vært hyggelig å møte andre gravide/nybakte mammaer! Jeg har termin 01.oktober.

Skrevet

Bare hyggelig med flere oktober-mammaer!

Sees i morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...