Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har fått en liten bryllupsreise i gave, men problemet med slikt er jo at ting må planlegges og nå har jeg bare 10 dager før vi drar.

Lille vår har jo ikke pass, vi skal til et sted hvor man må ha dette...hva er sannsynligheten for at vi rekker å få pass innen 10 dager? Jeg vet at man kan få bestille hastepass..men det er jo irriterende...(kan jo bare brukes 1 gang).

Hvordan er det egentlig med små barn og norvegian?!

Ferdig blanda NAN må man vise frem dette også?

Vi skal ringe de, men tenkte å høre med dere også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke noe problem, gå på politstasjonen idag så får du sikkert passet etter et par dager.. Det er jo ikke midt i sessongen nå, så da pleier det å gå kjempe fort :)

Vi flydde med Norwegian, men det er jo ikke noe forskjell fra selskap til selskap eneste du trenger å gjøre er å ta barnematen ut av håndbaggasjen din og vise at det er det ikke noe mer ! :)

Skrevet

tusen takk for svar!!

Skal fikse pass i dag og satser på at det går fint, men blir jo litt stressa:P

Har aldri flydd med lille, er så mye å huske på!

Så barnematen går IKKE under denne kvoten for flytende saker? Hører jo alltid om at mødre må smake på melk osv. så jeg tenkte å ta med ferdigblanda så slipper jeg å styre med flaskene der og da!

Skrevet

Ja, jeg fikset pass 4 dagerfør vi dro.. hehe :) Kjenner til den litt stressa følelsen..

Men husk å ha med bilde av babyen om de ikke tar de på politistasjonen, jeg tok bilde i fotobutikk, billig og raskt !

Barnematen går ikke under den kvoten nei, mn har jo som regel med seg litt mer enn 100 ml melk også! Som regel så trenger man ikke smake på melken heller, men er sikkert best med ferdigblandet :)

Skrevet

Ville bare si at det er lurt å ta bilde hos fotograf/fotobutikk, ikke automat. er like strenge regler for passfoto til baby som til voksne og kan fort bli dyrt å prøve seg fram i fotoboks...

Skrevet

mente selvfølgelig fotoautomat, fotoboks er vel sånne som står langs veien;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...